Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar waarom zouden modjes een verklaring moeten afleggen van wat ze doen? Je ziet het uiteindelijke resultaat toch?
en dan kan je altijd eventueel nog een mod mailen als je het niet snapt, in dit geval F_J_K dus
Waarom zou dat perse moetenBor_de_Wollef schreef op 10 februari 2004 @ 18:45:
Ik zie net dat er posts van mij missen in [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml]
Zijn deze getrashed om de een of andere reden? Als dat zo is vraag ik mij af waarom ik hier niet van op de hoogte ben gebracht.
We zijn niet in dienst bij jou, en uberhaupt vind ik dit een nogal beroerde manier om een topic te openen, to say the least

Verder stond er dit in jouw posting, en met de tag die je gebruikte zei je denk ik al genoeg:
offtopic:
Laten we het ontopic houden. En gewoon dit soort dingen achter wege laten. Je bereikt er alleen maar mee dat het topic op slot gaat. Lees de policy nog eens door zou ik zeggen. het gaat er mij helemaal niet om de wannabe mod uit te hangen - ik heb wel wat beters te doen, maar dit soort "advertenties" of afspraakjes kun je gewoon beter via e-mail oid maken.
Hoe zijn de gratis producten op dit moment eigenlijk (het worden er steeds minder).
Erkens: Iets minder aanwezig zijn mag wel hoor, dit soort vragen kan het beste door de mod in questie beantwoord worden, aangezien wij de mogelijkheid hebben om getrashede postings na te kijken, iets wat jij nog steeds niet kan volgens mij
[ Voor 11% gewijzigd door moto-moi op 10-02-2004 19:03 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik heb het over posts van vandaag. Sorry, vergeten te vermelden. Ik heb een post gemaakt voor de post die er nu al laatst staat.Erkens schreef op 10 februari 2004 @ 18:58:
[rml]Orakel77 in "[ Virusscanners] discussietopic"[/rml]
Maar waarom zouden modjes een verklaring moeten afleggen van wat ze doen? Je ziet het uiteindelijke resultaat toch?
en dan kan je altijd eventueel nog een mod mailen als je het niet snapt, in dit geval F_J_K dus
Omdat dat wel zo netjes is toch? Je gooit toch niet zo maar iemand posts weg zonder hem daar van op de hoogte te brengen? Je presenteert het nu een beetje als "wat ik wil gebeurt" terwijl GoT is iets waar we samen iets van maken. Ik ben toch uberhaubt ook niet in dienst bij jou? Beetje vreemde stelling. Het gaat hier toch gewoon om iets fatsoenlijks? Ik zit nu te zoeken en -tig keer te refreshen om te kijken of a - mijn post is weggehaald, b- er problemen met de db van GoT zijn, c - of ik een oude page uit de proxy krijg en d - of ie getrashed is.Waarom zou dat perse moeten
We zijn niet in dienst bij jou, en uberhaupt vind ik dit een nogal beroerde manier om een topic te openen, to say the least
Als je iemand niet op zijn fouten wijst kan hij (ik in dit geval) er toch ook niets van leren?
Overigens had ik het netjes als offtopic aangemerkt. Het laatste stuk over de gratis producten stond niet tussen de offtopic marks zoals het wel in jouw quote staat.
[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 10-02-2004 19:14 ]
moto-moi schreef op 10 februari 2004 @ 19:02:
edit:
Erkens: Iets minder aanwezig zijn mag wel hoor, dit soort vragen kan het beste door de mod in questie beantwoord worden, aangezien wij de mogelijkheid hebben om getrashede postings na te kijken, iets wat jij nog steeds niet kan volgens mij
iets minder aanwezig? ik weet niet waar jij de laatste tijd geweest bent hoor...
maar ik zie een topic waar ik mogelijk een bijdrage aan kan hebben, dat dat deze keer toevallig niet zo is omdat de TS iets was vergeten te vermelden kan ik ook niets aan doen.
Het ging me om de toon die je in je startposting zette. Alsof wij verantwoording bij jou moeten afleggen.Bor_de_Wollef schreef op 10 februari 2004 @ 19:09:
Omdat dat wel zo netjes is toch? Je gooit toch niet zo maar iemand posts weg zonder hem daar van op de hoogte te brengen? Je presenteert het nu een beetje als "wat ik wil gebeurt" terwijl GoT is iets waar we samen iets van maken. Ik ben toch uberhaubt ook niet in dienst bij jou? Beetje vreemde stelling. Het gaat hier toch gewoon om iets fatsoenlijks?
GoT is nog steeds geen democratie. GoT is een dictatuur, maar wel eentje waarbij naar de gebruikers wordt geluistert.
Ik ben het met je eens dat het niet netjes is om zomaar een posting te deleten, en waarom het gebeurt is, geen idee, daarvoor moet je bij de persoon zijn die hem getrashed is, en dat was blijkbaar F_J_K, en of er nou een regel wel of niet in de offtopic tags stond of niet, een echt hoogwaardige posting was het nou ook niet bepaald.
True, maar als ik naar jouw verleden kijk, dan moet je wel op de hoogte zijn van de regels zoals die gelden op Gathering of TweakersAls je iemand niet op zijn fouten wijst kan hij (ik in dit geval) er toch ook niets van leren?
Hmm, dat is dan blijkbaar een bug in de admin, want dat kan ik niet zien blijkbaarOverigens had ik het netjes als offtopic aangemerkt. Het laatste stuk over de gratis producten stond niet tussen de offtopic marks zoals het wel in jouw quote staat.

Binnenkort maar even een bugreport indienen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hoewel mailen in ieder geval zeker een goede optie is, weet ik van niets aangezien ik sinds vanmorgen geen tijd heb gehad om te moddenErkens schreef op 10 februari 2004 @ 18:58:
[rml]Orakel77 in "[ Virusscanners] discussietopic"[/rml]
Wie wel weet ik niet (en maakt ook niet zoveel uit lijkt me). Maar inderdaad is het wel zo netjes om het te laten weten dat het is getrashed -> en dan niet eens (alleen) zodat jij het weet maar zodat het niet steeds opnieuw gebeurt, aangezien het idee misschien goed was maar de topicreport knop ipv die reply beter was geweest
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Daar heb je absoluut gelijk in. Ik vond het eigenlijk een te klein iets om een report van te maken, daarom had ik het ook als offtopic gemarkeerd. Kunnen jullie niet zien welke acties door wie worden gedaan dan?F_J_K schreef op 10 februari 2004 @ 19:51:
[...]
aangezien het idee misschien goed was maar de topicreport knop ipv die reply beter was geweest
Het actielog bevat alles, en is om die reden alleen na te zoeken door de opperadmins: er staat namelijk teveel in om het 'publieker' dan dat beschikbaar te makenBor_de_Wollef schreef op 10 februari 2004 @ 20:26:
[...]
Daar heb je absoluut gelijk in. Ik vond het eigenlijk een te klein iets om een report van te maken, daarom had ik het ook als offtopic gemarkeerd. Kunnen jullie niet zien welke acties door wie worden gedaan dan?
Logisch ook, het is gewoon de lowestlevel log van React
Overigens verwacht ik nog steeds dat ik voor die trashactie geen uitleg hoef te geven.
[ Voor 7% gewijzigd door Han op 11-02-2004 14:08 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 12:00
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Niks moet, dat staat vast
Goh, en dan vraagt LuNaTiC zich af waarom "vaste LA bezoekers" minder reageren in Lieve Adjes.....Bij deze het antwoordedit:
Ik vond dat je beter had moeten weten en niet zo had moeten reageren.Bor_de_Wollef schreef op 11 februari 2004 @ 14:33:
Ik vind dat je zowiezo een pm had kunenn sturen.
Of het nu tussen offtopic tag's staat of niet, het resulteerde in een offtopic discussie en dat had je imho ook zelf kunnen inschatten.Zoals ik al aangaf had ik het netjes tussen offtopic marks gezet. Was dit niet voldoende en had je liever dat ik het in een topic report had gemeld dan had ik dit graag vernomen. Nu moet ik maar gissen wat er aan de hand was ->
wilde je mijn post niet in een topic maar wel in een report of wilde je het gewoon helemaal niet?
Wat denk je zelf?• Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
• Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
• Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.