[digicam] trust 750 powercam - mist een paar driver files*

Pagina: 1
Acties:

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Hi allen,

Ik heb sinds een tijdje een groot probleem met mn digitale fotocamera
(Trust 750 LCD powerc@m zoom). Namelijk dat mn computer de camera niet meer herkent, of beter gezegt hij zegt dat ie een aantal bestanden niet kan vinden!

Ik heb de software al meerder malen erafgehaald en weer opnieuw geinstalleerd, computer opnieuw opgestart maar niks wil helpen.

Mn computer zegt dat hij de volgende bestanden niet kan vinden;
iyuv_32.dll
vfwwdm32.dll
msh263.drv
vfwwdm.drv

Natuurlijk kun je meteen zien dat t hier op de drivers van de camera gaat, maar op 1 of andere manier installeert hij deze dus niet vanaf de bijgeleverde cd.
Ik weet niet of dit nu drivers van windows zelf zijn die ik per ongeluk heb weggegooid wat mij toch sterk lijkt.

specs;
windows me (1 ghz)
bovengenoemde Trust digitale camera met bijgeleverde cd (waarop de drivers zouden moeten staan)

Heeft iemand toevallig tips, ideeen of oplossingen, u zeit welkom

Voorheen deed mn camera t trouwens zonder enige problemen maar nu sinds een week krijg ik dit probleem :? :'(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat er iets meer info in staat :) (was: drivers digitale camera fout)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

www.trust.nl al geprobeerd?

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
had ik nog niet geprobeerd, bedankt voor de tip.
Ik heb nu de nieuwste drivers gedownload, de oude er eerst afgehaald (voor zover deze erop stonden) en de update geinstalleerd.

pc gereboot want daar vroeg ie om, plug met t volste vertrouwen mn camera erin maar helaas weer hetzelfde probleem, hij kan de eerder genoemde bestanden niet vinden. :(

Ik vraag me dus nu sterk af of deze bestanden toevallig niet bij windows zelf horen, maar dat ik ze per ongeluk (zou niet weten wanneer) eraf heb gegooit met t deinstalleren van iets :?

[ Voor 17% gewijzigd door Pendaco op 10-02-2004 19:01 ]