Toon posts:

dvd speler probleem...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hee, heb laatst dus dvd gekeken en dvd-speler is toen erg lang aan blijven staan(was weg toen ie af was hehe..)..

nu doet ie het ineens niet meer.. heb er zelf weinig verstand van..

is ie kapot of kan ik nog wat doen om 'm te fixen? help me out!

thanx!

Verwijderd

het is misschien handig om er bij te zetten welke dvd speler je hebt

Verwijderd

Topicstarter
verrek ja..

de dvd speler 'zegt': Model: re.xs-DVD926 (geen flauw idee of dat een merk is maar staat verder vrij weinig op..)

Verwijderd

Hmm zegt mij ook niks, het is te weinig info om een serieus antwoord te geven. Waar heb je hem gekocht/vandaan (winkel??)

Verwijderd

Topicstarter
van de free record shop(m'n broer heeft 'm van daaruit in z'n kerstpakket gekregen..)

heb al gezocht naar een plaatje maar kan d'r geen vinden.. zal nog ff verder zoeken

Verwijderd

Topicstarter
is ws gewoon een b-merk ergens van...

denk dat ie 'overhit' is ofzo.. had 'm aangezet en was weggegaan en dat ding heeft dus nog kei lang aangestaan, ik denk dat dat 'm fataal is geweest..

is er nog wat aan te doen? (wat algemene tips? dus niet afhankelijk van het merk.. mss een los contactje ofzo?)

Verwijderd

Topicstarter
damn, helemaal niemand een idee?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

je geeft wel erg weinig info om een nuttig antwoord te geven... Schroef het ding eens open... Kijk of er schroeiplekken op de circuits zitten, of de voeding misschien een zekering heeft die kapot is, etc etc... Het kan zoveel zijn...

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-02 22:43

w0w

nu doet ie het ineens niet meer.. heb er zelf weinig verstand van..
Misschien een stomme vraag hoor, maar wat doet ie niet? Gaat de lade niet open? Doet de aanknop het niet? Staat er geen stroom op? Leest ie geen dvd's meer? Passen de dvd's niet meer? Werkt de afstandsbediening niet meer? Krijg je geen beeld? Heb je geen geluid....

Verwijderd

Er valt zo weinig voor ons om te helpen, het lijkt me het verstandigste dat je zelf even langs een winkel loopt om hem na te laten kijken.

Voortaan mag je van mij wel wat meer moeite in een goede topicstart steken, hier kunnen we echt niks mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.