Ik heb mij vorige maand een Jvc Rx-5032v versterker gekocht en hierop mijn 4x 150w boxen aangesloten (aldi boxen spelen zeer goed op andere versterker overigens). Maar ik ben echter wel zeer teleurgesteld of het bass level van deze versterker
. Alles staat op max en er komt nog maar "gewoone" bass uit. Ik heb namelijk liever net iets meer bass. Nu een vraagje aan jullie
. Wat zou ik nu doen ?
Mijn versterker verkopen voor 200€ ofzow en 200€ bijleggen en de logitech z-680 gaan kopen. (ik heb de logitech z-640 en die geeft echt super strakke bass dus ik dacht aan de z-680). Of gewoon een subwoofer kopen voor mijn versterker voor ongerveer 200€ .
Ik hoop dat jullie hierop een antwoord hebben want ik ben echt wel de hele tijd aan het twijfelen.
Mijn versterker verkopen voor 200€ ofzow en 200€ bijleggen en de logitech z-680 gaan kopen. (ik heb de logitech z-640 en die geeft echt super strakke bass dus ik dacht aan de z-680). Of gewoon een subwoofer kopen voor mijn versterker voor ongerveer 200€ .
Ik hoop dat jullie hierop een antwoord hebben want ik ben echt wel de hele tijd aan het twijfelen.