Pc speakers of ht set ?

Pagina: 1
Acties:

• siskos
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 08:16
Ik heb mij vorige maand een Jvc Rx-5032v versterker gekocht en hierop mijn 4x 150w boxen aangesloten (aldi boxen spelen zeer goed op andere versterker overigens). Maar ik ben echter wel zeer teleurgesteld of het bass level van deze versterker :( . Alles staat op max en er komt nog maar "gewoone" bass uit. Ik heb namelijk liever net iets meer bass. Nu een vraagje aan jullie :P . Wat zou ik nu doen ?
Mijn versterker verkopen voor 200€ ofzow en 200€ bijleggen en de logitech z-680 gaan kopen. (ik heb de logitech z-640 en die geeft echt super strakke bass dus ik dacht aan de z-680). Of gewoon een subwoofer kopen voor mijn versterker voor ongerveer 200€ .
Ik hoop dat jullie hierop een antwoord hebben want ik ben echt wel de hele tijd aan het twijfelen.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08

weebl

YARR!

Ik denk dat als je een sub koopt voor 200 € dat je dan een diepere bas krijgt dan dat je een z-680 koopt.

z-680 is een speakerset terwijl de setup die je nu hebt dat niet is.

Subwoofer kopen --> niet goed --> terugbrengen samen met je versterker enzo, en de z-680 of een klipsch, Harman/Kardon, Creative High End meuk (ben de naam eff kwijt) kopen

Verwijderd

Ik zou als ik jou was zelf een sub bouwen. Doe bv mee met de inkoopactie voor de Adire Tempest. Icm die conrad module in een gesloten kist (of basreflex) heb je een killer sub voor een betaalbaar budget. Zo'n zelfbouw sub lacht winkelsubs voor hetzelfde geld uit qua kwaliteit en SPL; en ZEKER zo'n mini wannabe sub die bij dat logitech setje zit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 17:46 ]

• siskos
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 08:16
Mijn vader had het ook al voorgesteld om zelf een subwoofer te bouwen (hij heeft namelijk tijd genoeg :P ) Maar ik dacht dat de versterkers voor zo'n subwoofer duur zijn. Of niet ? Of kan ik mijn oude realistic versterker gebruiken die hier nog staat ? Die geeft wel héél veel bass :9

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Maar idd een sub. Ben zelf ook bezig. Als alles goed is kan ik vandaag al een beetje gan proefdraaien, ben reuze benieuwd :). Een goeie amp heb je zo ongeveer vanaf 150 euro, een woofer voor ongeveer 75 tot 200 euro. Dat gaat zeker beter klinken dat zo'n Z-640. Je gaat toch niet je Aldi speakers tegen een PC-set omruilen :X . Dan ben je goed gek! Je gaat echt enorm spijt krijgen, dat weet ik zeker!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?