Voor me nieuwe casemod heb ik de kunstof voorzijde die uit 2 delen bestaat, omdat het originele formaat niet goed was. Dus is de zaag, dremel en vijl er langs geweest, maar nu moet ik dat weer mooi aansluitend krijgen, de voorijde liep een beetje rond, waardoor de 2 delen niet even dik waren, dat kon ik met wat plastic van de ene zijde verwijderen oplossen. maar nu wil ik de scheidingsrand wegwerken.
Maar met wat voor spulletje kan ik dat het beste doen?
ik heb geloof ik nog ergens een potje staan met een soort glasvezels waar wat lijm bij moest, dat heb ik nog eens gebruikt om een verroest stuk van een puch frame bij te werken, maar ik weet niet of dat mooi glad te krijgen is, want hed moet natuurlijk een naadloze overgang geven met de rest van de kast en niet snel afbrokkelen OID.
Ik ben ook vaak van die mod's tegengekomen met zo'n doodskop aan de voorzijde, die zijn vaak ook mooi vloeiend afgewerkt.
Maar met wat voor spulletje kan ik dat het beste doen?
ik heb geloof ik nog ergens een potje staan met een soort glasvezels waar wat lijm bij moest, dat heb ik nog eens gebruikt om een verroest stuk van een puch frame bij te werken, maar ik weet niet of dat mooi glad te krijgen is, want hed moet natuurlijk een naadloze overgang geven met de rest van de kast en niet snel afbrokkelen OID.
Ik ben ook vaak van die mod's tegengekomen met zo'n doodskop aan de voorzijde, die zijn vaak ook mooi vloeiend afgewerkt.