Toon posts:

[XP] Geluid zachter bij afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Als ik mijn pc afsluit, dan wordt automatisch het geluid zachter gezet...Dit vind ik behoorlijk irritant...
Het lijkt me dat dit een optie is binnen XP ofzo, maar ik heb nergens iets kunnen vinden...Ook een zoektocht op het forum en google leverder niets op...Heeft iemand n idee?

Tx

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:19

samo

yo/wassup

Misschien is dat omdat een programma afsluit en de geluidsinstellingen terug zet naar originele waarde. Bijvoorbeeld dvd speler, tv kaart programma of een programma voor sneltoetsen. Helaas zeg je niet of je iets van deze draait, of iets anders waardoor het duidelijk kan worden hoe het komt. Misschien een idee voor je volgende post?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zoveel draaien...het enige wat het dan zou kunnen zijn is een tooltje van mijn toetsenbord: Trust Easy Scroll Silverline Keyboard...Ook daar kan ik niks vinden.
Dat prog zorgt er ook voor dat ik in mn beeldscherm tekst krijg te zien met welke "speciale" knop ik heb ingedrukt....Als ik mn pc afsluit zie ik ook de volume-bar kleiner worden in mn scherm en dan sluit ie pas af...

Sja, verder draait er niks bijzonders...