Ik ben bezig met PHP en GD wat lettertjes op mijn scherm te toveren.
GD versie = 2.0 or higher
Sourcecode van de PHP is
Hoe kom ik op 7.1? simpel, ik ben wat gaan klooien met groottes. Dit gaat in stappen en 7.1 (samen met wat omliggende cijfers gaf de juiste breedte qua letters)
Maar wat gebeurt er nu ook

De bovenste letters zijn gemaakt door Photoshop, de onderste door bovenstaande scriptje.
Heeft iemand een idee hoe de bovenkant van deze door php+gd gemaakte letters ingeduikt kan zijn?
GD versie = 2.0 or higher
Sourcecode van de PHP is
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| header ("Content-type: image/png"); $im = imagecreate(200,40); $color = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); $color2 = imagecolorallocate ($im, 0, 0, 0); ImageTTFtext ($im, 7.1 , 0, 30, 27, $color2, "cellular.ttf", "DIT IS EEN TEST"); imagepng($im); ImageDestroy($im); ?> |
Hoe kom ik op 7.1? simpel, ik ben wat gaan klooien met groottes. Dit gaat in stappen en 7.1 (samen met wat omliggende cijfers gaf de juiste breedte qua letters)
Maar wat gebeurt er nu ook

De bovenste letters zijn gemaakt door Photoshop, de onderste door bovenstaande scriptje.
Heeft iemand een idee hoe de bovenkant van deze door php+gd gemaakte letters ingeduikt kan zijn?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...