Owkeej het probleem is zo...
Ik heb een index.php en een view.php De index.php ziet er zo uit:
Het werk nu zo...Je zet alles op account A. Je zet de index en view.php in de root. De large foto's zet j ook in de root en dan zet je de thumbnails in een map thumbnails. Dat werkt ook allemaal perfect.
Nu wil ik het zo maken dat de foto's en thumbs op account B staan en de index en view.php op account A. Ik krijg het alleen nie voor elkaar
Wie kan mij helpen...
wat doe ik fout en moet ik veranderen
m'n dank is groot
Ik heb een index.php en een view.php De index.php ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <html>
<title>Vrijdag </title>
<body bgcolor="#3399CC" text="#FFFFFF" link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FFFFFF">
<?php
if ($handle = opendir('.')) {
while (false !== ($file = readdir($handle))) {
if ($file != "." && $file != ".." && $file != "view.php" && $file != ".htaccess" && $file != "overlay.php" && $file != "index.php" && $file != "thumbnails") {
echo "<a href=\"view.php?bestand=$file\">[img]\"thumbnails/$file\"[/img]</a>\n";
}
}
closedir($handle);
}
/* if ($handle = opendir('.')) {
$count = count( readdir($handle));
echo $count;
}
*/
?>
<BR><BR>
<font face="verdana" size="1">Foto's<BR><a href="mailto:"></a></font> |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| En de view.php ziet er zo uit: <? error_reporting(E_ALL); ?> <html> <body bgcolor="#3399CC" text="#FFFFFF" link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FFFFFF"> <center> <? echo "[img]\"$bestand\">"; ?> <BR><BR> <font[/img] © </font> </center> </body> </html> |
Het werk nu zo...Je zet alles op account A. Je zet de index en view.php in de root. De large foto's zet j ook in de root en dan zet je de thumbnails in een map thumbnails. Dat werkt ook allemaal perfect.
Nu wil ik het zo maken dat de foto's en thumbs op account B staan en de index en view.php op account A. Ik krijg het alleen nie voor elkaar
wat doe ik fout en moet ik veranderen
m'n dank is groot
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 15:59 ]