Satalietjes met een groot vermogen

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Hallo,

Ik heb mijn goedkope subwoofer actief gemaakt doormiddel van een autoversterker met een flinke voeding erop, nu klinkt die woofer geweldig maar ik heb voor de midde/hoge tonen gewoon nog twee grote kisten van boxen. Omdat mijn zelf aangepaste subwoofer genoeg bass produceerd voor het hele huis >:) zat ik aan twee losse satalieten te denken (dus kleine kissies alleen midde/hoog). Het is dan opzich niet zo moeilijk om kant en klare satalieten te kopen voor een laag prijsie, maar ik ben op zoek naar een goedkope oplossing maar ze moeten wel flink hard gaan, het moet dus niet zo zijn dat straks de satalieten eerder vervormen dan mijn subwoofer.

Alvast bedankt ;)

spec's:

versterker: Pioneer R-209-R 2x60W@4ohm 2x45W@8ohm

dvd speler: LG DVD5183

luidsprekers links en rechts: oude Marquant disco/pa boxen
aanpassingen: midrange speakers zitten er nog wel in maar zijn niet aangesloten, 20 cm bass speakers vervangen door Visaton 8'' W200NG 75W continu 115W max

Subwoofer: Necom red alert boomer 440W max 30 cm speaker
aanpassingen: deze woofer heb ik actief gemaakt doormiddel van een caliber autoversterker van 260W, hierop heb ik een zware voeding aangesloten van max 12 Ampere..........klinkt geweldig je voelt de bass in je maag >:)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Loop eens een winkel binnen en vraag eens naar kleine speakers die heel hard kunnen, dit is niet echt een topic waard...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.