[MS CRM]Custom Fields in mail merge

Pagina: 1
Acties:

• pinkwin|IA
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04-2004
Ik weet dat er niet veel mensen zijn die met ms crm werken,maar hoop toch dat iemand me iets verder kan helpen.

In microsofts crm applicatie (versie 1.2 gebruik ik) kan door middel van mail merge aan een grote groep contacts hetzelfde mailtje verstuurd worden. Dat werkt allemaal perfect met de standaard velden, maar zodra ik in het emailtje custom fields (zelf toegevoegde velden) wil gebruiken, dan houdt het verhaal snel op. Ik kan namelijk met 'Insert Merge Field' alleen door microsoft bepaalde velden mergen.

Weet iemand hoe ik andere velden bij die merge-field lijst kan krijgen?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar nix. dan zeg ik al veel te veel.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Dit heeft niets met P&W te maken, in P&W discussieren we over programmeren. Ditgaat meer over het gebruik van software, en dat hoort in SA thuis.

P&W -> SA

https://fgheysels.github.io/

• pinkwin|IA
Dit heeft niets met P&W te maken, in P&W discussieren we over programmeren. Ditgaat meer over het gebruik van software, en dat hoort in SA thuis.
zo kun je het opvatten. ik verwacht dat er bij de oplossing wat asp.net programmeren komt kijken. vandaar dat ik dit daar gepost had. Maar misschien dat iemand in dit forum me kan helpen :)

• pinkwin|IA
*kick*

Verwijderd

Ik kwam het zelfde probleem tegen. Onder andere de Office Integration Add-on van Cubizz geeft de juiste oplossing.