Toon posts:

Is het mogelijk om gebruikers van acces te imp. naar topdesk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zijn bezig met het bekijken om eventueel over te stappen van een Acces database voor de helpdeso naar Topdesk van OGD.

Nu staan er op dit moment ongeveer 100 gebruikers in dat accesbestand, die we graag willen importeren in het Topdesk systeem, omdat dit veel tijd en moeite zal besparen.

Ik heb hier de demoversie liggen ,maar hierin staat niet of het mogelijk is en ook op de website en de overige documentatie op het internet is niks te vinden. (eveneens ook de search hier mocht niet baten)

Daarom wil ik jullie vragen of jullie hier iets van weten en of het dus mogelijk is.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 15:50 . Reden: Op advies van BtM909, Sorry! ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Neem contact op met de makers :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 10 februari 2004 @ 15:14:
Neem contact op met de makers :?
Als een van jullie het weet, zou dat ook handig zijn, niet?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 15:16:
[...]

Als een van jullie het weet, zou dat ook handig zijn, niet?
Met een startpost van 0,0 kunnen we niks.

Lees eens, voor de grap, dit door:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Als je dit hebt gelezen, dan zou de topicstart er zo uit kunnen zien:
Wij gaan binnenkort over naar nieuwe helpdesk software TopDesk. Op dit moment maken wij gebruik van een MS Access 2000 database, waarin ook alle users zijn aangemaakt.

Je ziet mijn probleem al, ik wil alle gebruikers in Access overnemen in TopDesk. Na het bekijken van de laatste demo van TopDesk Totaal (versie 18.1), ben ik er nog niet achter of dit uberhaupt mogelijk is. De demo-versie bevat nl. verminderde functionaliteit.

Ik heb meerdere emails verstuurd naar het bedrijf, maar na 1 week heb ik nog steeds geen antwoord; vandaar mijn topic hier op GoT. De search leverde ook al niks op :'(

Kent iemand dit pakket, of heeft iemand dit draaien. Het wordt voor mij anders een hele klus om die 200 gebruikers opnieuw in te voeren.
Zo moeilijk is het toch niet :/

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 10-02-2004 15:41 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Wij werken hier ook met TOPdesk. Zij hebben ons tijdens de aanschaf geholpen met het importeren van onze gegevens. Als je een beetje handig bent zou je het misschien ook zelf wel kunnen doen, want je kunt de database gewoon benaderen via ODBC, maar waarom zou je zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 17:50 ]