Toon posts:

[XP] Installatie lukt niet - hangt tijdens install*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn computer opnieuw geformateerd en nu wil ik win xp pro er op zetten als ik deze in mijn romspeler doe gaat deze normaal windows installeren "bestanden kopieren vervolens blauw scherm waar bij je op f8 moet drukken"maar dit scherm komt niet..hier blijft de set up hangen waarbij de cursos in de linkerbovenhoek blijft knipperen.
Hierna van alles en nog wat geprobeerd nix lukte...
toen de hdisk er uit gehaald en in mijn andere pc gezet en win xp pro "gewoon"geinstalleerd met blauw scherm en al....vervolgens de harddisk eruit gehaald en deze in de andere pc gezet en na je bios menu krijg ik een zwart scherm met win normaal starten,veilige modus enz...
wat ik ook kies , daar na komt het win laad balkje en blijft ie weer.....hangen met de cursor knipperend in de linker bovenhoek.
Wie oh Wie.???????? :( :( :( :(

Verwijderd

Probeer es de instellingen van je bios op fabrieks te zetten, opslaan en opnieuw proberen....wil hier wel es werken.

Verwijderd

Probeer anders eens met een win98 opstartdisk te booten met cd-rom support, en install. hem zo.

Verwijderd

Welkom op GoT ;)
Probeer je bios eens te flashen (updaten).
Stel ACPI in in je bios.
Probeer ook eens wanneer je op F6 moet drukken (mocht je zover komen) op F5 te drukken en installeer de pc als een ACPI pc.
En post hier de hardware in je Pc eens.

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 23:23

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Het zou kunnen dat je alvorens het installeren al conflicten hebt tussen je hardware ... probeer met zo min mogelijk hardware aangesloten te hebben nogmaals te installeren. Wellicht helpt dit je verder ... 8)

| My SpiderWeb |

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
He deze leuke fout heb ik ook ooit eens gehad, dat lag aan mijn videokaart (die ik inmiddels omgeruild heb).
Het werkte wel als ik er een andere kaart in drukte tijdens het installeren, en dan mijn andere kaart (waar het dus niet mee wilde) er weer in drukken als de installatie gelukt was.

Het ging om een GF4 ti4200....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het was de videokaart....GFti4200 in combi met een chaintech moederbord!
Toen ik de kaart had omgewisselt met een GFti4800 deedt het wel.....
Toch weer een weekje van de straat geweest.....Hartstikke bedankt!!! ;) ;) ;) >:)
Pagina: 1