Ik heb mijn computer opnieuw geformateerd en nu wil ik win xp pro er op zetten als ik deze in mijn romspeler doe gaat deze normaal windows installeren "bestanden kopieren vervolens blauw scherm waar bij je op f8 moet drukken"maar dit scherm komt niet..hier blijft de set up hangen waarbij de cursos in de linkerbovenhoek blijft knipperen.
Hierna van alles en nog wat geprobeerd nix lukte...
toen de hdisk er uit gehaald en in mijn andere pc gezet en win xp pro "gewoon"geinstalleerd met blauw scherm en al....vervolgens de harddisk eruit gehaald en deze in de andere pc gezet en na je bios menu krijg ik een zwart scherm met win normaal starten,veilige modus enz...
wat ik ook kies , daar na komt het win laad balkje en blijft ie weer.....hangen met de cursor knipperend in de linker bovenhoek.
Wie oh Wie.????????
Hierna van alles en nog wat geprobeerd nix lukte...
toen de hdisk er uit gehaald en in mijn andere pc gezet en win xp pro "gewoon"geinstalleerd met blauw scherm en al....vervolgens de harddisk eruit gehaald en deze in de andere pc gezet en na je bios menu krijg ik een zwart scherm met win normaal starten,veilige modus enz...
wat ik ook kies , daar na komt het win laad balkje en blijft ie weer.....hangen met de cursor knipperend in de linker bovenhoek.
Wie oh Wie.????????