Ik probeer een e-mail te versturen via ms-access. In een bepaald tekst box staat het e-mail adres. Nu probeer ik zonder command button een e-mail te versturen
Methode 1 (met command button) deze werkt (maar niet naar mijn wens):
In VB
het probleem is dat het e-mail window nu (modaal?) over het scherm heen gaat en ik niet meer in de database kan tot dat ik mijn e-mail window heb uitgezet. En als ik het e-mail opsla dan staat hij niet in mijn drafts of outbox maar zonder afzender in mijn inbox
Methode 2 (in een bijschrift) deze werkt niet, maar lost de overige problemen wel op
In het eigenschappenwindow
bij het vakje "hyperlinkadres"
Op deze manier pakt hij het e-mail adres niet over het form
Ik zoek een manier om met deze tweede manier te verwijzen naar een veld in een formulier.
Methode 1 (met command button) deze werkt (maar niet naar mijn wens):
In VB
code:
1
2
3
4
| emailto = Me.Prs_zakelijk_email EmailSubject = "Onderwerp" EmailText = "" DoCmd.SendObject acSendNoObject, , , emailto, , , EmailSubject, EmailText |
het probleem is dat het e-mail window nu (modaal?) over het scherm heen gaat en ik niet meer in de database kan tot dat ik mijn e-mail window heb uitgezet. En als ik het e-mail opsla dan staat hij niet in mijn drafts of outbox maar zonder afzender in mijn inbox
Methode 2 (in een bijschrift) deze werkt niet, maar lost de overige problemen wel op
In het eigenschappenwindow
bij het vakje "hyperlinkadres"
code:
1
| mailto: & Me.Prs_zakelijk_email |
Op deze manier pakt hij het e-mail adres niet over het form
Ik zoek een manier om met deze tweede manier te verwijzen naar een veld in een formulier.