en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Verwijderd
Maar die zijn wel heeeeeeeeel duur, kheb ze wel is gezien, maar kan even geen fabrikant erbij bedenken ...Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 14:55:
sterker nog; ook beschikbaar met ingeboude vingerafdrukscanner.....
www.magictec.com.twMr_Blobby schreef op 10 februari 2004 @ 12:58:
In ons bedrijf is het een beveiligingsbeleid dat gebruikers in principe geen data on-encrypted kunnen meenemen. Met de invoering van XP op onze werkplekken en de USB memorysticks is het nu heel eenvoudig om data onversleuteld mee te nemen. Dit willen voorkomen en daarom mijn vraag:
Bestaan er usb-sticks met encryptie en wachtwoordbeveiliging, ZONDER hier aparte software voor te moeten installeren?
Misschien ingebouwd in de driver?
USB stick met beveiliging
Heb deze zelf ook en hij werkt perfekt (ziet uhm in 1x) en is veilig (plexi glas afdruk enzo werkt niet). De 64 MB versie kostte rond de 99 euro
Defunctus Deo Juvente
@HappyFun:
Hoe werkt dat principe dan eigenlijk?
Moet je dan met je wijsvinger op het plaatje drukken voordat je er iets op op kan slaan of zo (en omgeekerd er van af kan lezen)?
Moet je dan met je wijsvinger op het plaatje drukken voordat je er iets op op kan slaan of zo (en omgeekerd er van af kan lezen)?
Kan .... je kan per stick of per map of per file zeggen of het beveiligd moet worden en met welke vingerJeroenM_tbs schreef op 10 februari 2004 @ 15:21:
@HappyFun:
Heb nog nooit gehad dat iemand uhm heeft kunnen kraken of dat ie mijn vingerafprint niet zag.....top ding!!
Bevat tevens ook een verlengkabel om deze zo op je buro te leggen (hoef je niet met je duim elke keer achter je PC te rotzooien
Defunctus Deo Juvente
Pagina: 1