"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
1. boekje
2. eerst helemaal vol
3. dan helemaal leeg
4. dan weer helemaal vol
5. dan weer helemaal leeg
6. dan weer vol
7. klaar
2. eerst helemaal vol
3. dan helemaal leeg
4. dan weer helemaal vol
5. dan weer helemaal leeg
6. dan weer vol
7. klaar
boekje?? what do u mean by that??
tuurlijk heb ik eerst de henadleiding gelezen maar daar stond het niet in....
tuurlijk heb ik eerst de henadleiding gelezen maar daar stond het niet in....
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
ist nou waar dat je lithium accu eerste paar keer helemaal vol moet laden en dan weer helemaal leeg?
Verwijderd
Nee, en normaal ook niet, je kan laden wanneer je maar wilt, net zoals bij NiMH!!!Op woensdag 21 februari 2001 18:18 schreef achappey het volgende:
ist nou waar dat je lithium accu eerste paar keer helemaal vol moet laden en dan weer helemaal leeg?
Tuurlijk kan je laden wanneer je wilt, maar of dat ook goed is voor de capaciteit van je accu is een tweedeOp woensdag 21 februari 2001 18:41 schreef UltraDEV het volgende:
[..]
Nee, en normaal ook niet, je kan laden wanneer je maar wilt, net zoals bij NiMH!!!
precies en dat bedoelde ik ook....Op woensdag 21 februari 2001 18:49 schreef T het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je laden wanneer je wilt, maar of dat ook goed is voor de capaciteit van je accu is een tweede
Lithium Ion accu moet je de eerste keer iets van 16 laten laden. Dan helemaal leegbellen/bijstaan en dan opladen. Daarna kan je steeds bijladen, ook als hij nog niet helemaal leeg is. Er is namelijk geen geheugen effect, dit in tegenstelling tot NiMH accu's. Die moet je steeds zo ver mogelijk leegbellen voor je ze weer oplaadt.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pagina: 1