Ha dit roept om een reactie van mij...
Ik vind het een beetje zielig wat Utopist gedaan heeft als ik eerlijk mag zijn.
Misschien vinden mensen mij ook zielig, maar dat is hun persoonlijke mening.
Ik heb niet voor niets gepost dat luchtige humor is, en dat vind ik nog steeds.
Het is gewoon even een HK topique old style wat in de nieuwe stijl ook nog steeds mag (tenminste zo vat ik 't op aangezien 't topique daarvoor niet dicht ging).
Jammer dat mensen af en toe geen humor kunnen hebben. Het heeft gisteravond de hele avond goed gegaan, mensen lachten zich onderling een bult.
Persoonlijk vond ik het net de coupe van Lebed, veel humor en eigenlijk geen boodschap
Jammer dat een paar mensen zich eraan ergeren en dat de moraalridders weer tevoorschijn kwamen en het niet leuk konden houden, terwijl dit wel in de startpost stond die de meesten niet eens doorgelezen hebben.
curry684 schreef op 10 februari 2004 @ 13:38:
Okee men is lekker koppig en snapt in LA het concept 'niet eens met het slot: mail de mod' niet helemaal

maar okee, de topicstarter van het vorige topic snapte dat wel en wist m'n mailbox wel te vinden.
Nu op dit moment zie ik de discussie nog steeds niet, er is voor zover ik weet geen overleg met de HK-mods hierover geweest en dus spreken jullie voor je beurt als je hier een LA-kwestie van wil maken. Wellicht zijn de HK-mods het wel helemaal met 'jullie' eens maar hebben ze het topic niet gevolgd: dat kan.
Maar direct een LA-topic openen is gewoon hetzelfde als de politie bellen voor burengerucht zonder eerst je buren te vragen of ze het wat zachter aan kunnen doen. En daar heb ik nog immer weinig zin in, maar okee dit topic kan nog wel even als jullie blijkbaar zo graag willen.
Sorry was even lunchen dus je reactie niet geizn curry684. Maar hierbij dus de discussie.
Het feit waar het al een hele poos in de HK2.0 over gaat.
Ik vind het persoonlijk een beetje te ver gaan zoals sommigen in het topique reageerden. Als ik een mod zoals HlpDsK zie reageren wordt mijn dag weer goed, met die vissen. Heerlijk, lekker luchtig. HlpDsK reageerde precies zoals het bedoelt was in het topique, daar zouden andere mensen een voorbeeld aan moeten nemen. Gewoon
luchtige humor op de late avond die door een stel overijverige mensen overdag helemaal vernaggeld wordt. Omdat zij zich eraan ergeren. Terwijl er anderen gewoon over kunnen lachen, en kennelijk ook de mods anders was het topique (waren de topique's) allang dicht gegaan nog voor de eerste page...
En ik wil best wel mailen hoor, maar ik vind dit eigenlijk een publieke discussie en we zijn volwassen genoeg (???) om erover te kunnen praten.
[
Voor 51% gewijzigd door
zwahiel op 10-02-2004 14:10
]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020