Toon posts:

Geluidskaart inbouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Velen van jullie zullen nu wel denken: wie kan dat nou niet?!
Maar het probleem is, dat ik van jullie weten waar je erg goed op moet letten wat er allemaal mis kan gaan en wat de betekenis van de tonen die je krijgt als je de kaart geeft fout plaatst.

Alvast Bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je hoeft nergens op te letten :)

Gewoon d'r in prikken en gaan.

Natuurlijk wel in een PCI slot he :P

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 09:22

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

waar je op moet letten is dat je met je hamer niet te hard slaat want dan breekt je geluidkaart! Verder moet je je soldeer apparaat niet tegen andere componenten op het mobo laten komen tijdens het vast solderen van je geluidskaart! >:)

http://forum.fok.nl/showtopic.php/372147

[ Voor 12% gewijzigd door Master_Egg op 10-02-2004 12:39 ]

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-05 16:28
lijkt me dat je gewoon die kaart erin moet stoppen, opstarten en kijken wat hij doet, zo werkt het bij in iedergeval wel altijd....maar voor de zekerheid: zet je pc uit en haal de stekker eruit :-)

stp - PSN ID: stp_4

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 09:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Master_Egg schreef op 10 februari 2004 @ 12:20:
waar je op moet letten is dat je met je hamer niet te hard slaat want dan breekt je geluidkaart! Verder moet je je las soldeer apparaat niet tegen andere componenten op het mobo laten komen tijdens het vast solderen van je geluidskaart!
Dit slaat natuurlijk nergens op..zucht..wat een humor.
Dat ie niet weet hoe het werkt betekent nog niet dat je er de spot mee moet drijven. Ben zelf ook nooit zo gecharmeerd van dit soort non-tweaker topics maar doe nog altijd niet zo..

TS: kijk ook even op www.beginnersweb.nl
Waar je op moet letten: of de kaart er goed in zit..meer niet...en pc moet uit staan en bij voorkeur helemaal ontladen.. (ook geen netspanning eraan)

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 10-02-2004 12:27 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
idd altijd erg zielig die fr34ks die zich kapot lachen als iemand niet weet hoe hij iets in kan bouwen.
ik weet echt wel dat je een geluidskaart in een pci slot prikt en dan bij sommige modellen ook nog een kabel van je geluidskaart naar cd-rom plaatst.
Ik moet alleen een beginnerguide voor iemand typen die nog nooit een pc heeft geopend.
En zoiets gaat zelden fout dus ik heb nooit echt op lange en korte tonen hoeven letten :)

Bedankt voor die ene serieuze reactie ga de site nu even doorspitten...

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 09:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 12:30:
Ik moet alleen een beginnerguide voor iemand typen die nog nooit een pc heeft geopend.
En zoiets gaat zelden fout dus ik heb nooit echt op lange en korte tonen hoeven letten :)
Met een geluidskaart zal je dus waarchijnlijk niks horen..hij wordt dan gewoon niet herkend in je OS. Geen videokaart en het gaat (meestal) wel piepen ja :)

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

idd altijd erg zielig die fr34ks die zich kapot lachen als iemand niet weet hoe hij iets in kan bouwen.
ik weet echt wel dat je een geluidskaart in een pci slot prikt en dan bij sommige modellen ook nog een kabel van je geluidskaart naar cd-rom plaatst.

Dit ligt aan het OS. In windows XP hoef je iniedergeval dat kabeltje naar je geluidskaart niet te trekken ;) .

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Minder behulpzame reacties zijn nooit welkom op GoT en zullen aangepakt worden, maar laten we eerlijk zijn, zoals je je topic opent vraag je erom.

We vragen nadrukkelijk niet dat je enorme voorkennis hebt als je op GoT komt, maar wel dat je bereid bent zelf de moeite te doen, al is het alleen maar je bekend maken met de GoT Huisregels en je daaraan te houden.

Het is dan ook niet omwille van het niveau van je vraag dat deze topic op slot gaat, maar omwille van de manier waarop je het stelt. Herlees de huisregels, lijkt je daaraan houden te moeilijk, dan zijn er altijd nog fora als www.beginnersweb.nl en www.iksnaphetniet.nl

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.