[Word XP]Makkelijkste manier om met plaatjes te werken

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik zit nu met Word te werken en ik heb een probleem dat iedereen denk ik wel eens is tegengekomen. Het werken met afbeeldingen in je verslag, dat gaat echt zwaar "vervelend" in Word.

In Word2000 werkte ik altijd met een textbox waarin ik mijn plaatje zette, dat werkt aardig goed. Maar als je dat doet in XP dan komt er ook nog eens tekenpapier bij en werkt het allemaal ineens ee stuk minder fijn dan in 2000.

Hoe werk je nu in Word XP het makkelijkste met plaatjes? Wie heeft de gouden tip!

offtopic:
Ik heb net al een search gedaan en in de faq gekeken, maar kon geen antwoord op de vraag vinden.

• Oscar Mopperkont
*kick

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

*kickt oscar omhoog :> *

Ik weet niet welk programma jij makkelijk vind om plaatjes mee te bewerken!?Sommige mensen zweren bij Adobe Photoshop maar voor het bewerken van plaatjes heb ik aan Microsoft Picture It genoeg. Verder heb je nog Jasc Paintshop die ook wel als easy word bevonden. Deze titels kosten geld(niet om te testen) dus je kan het ook eens in Paint proberen.
Verder kan je op google ook nog wel een hele rits titels vinden.

Verwijderd

Je kan bij office xp gewoon doorwerken ondanks dat duppe venster wat tevoorschijn komt. dit kan je gewoon laten zitten

• Oscar Mopperkont
Ik doel niet op de mogelijkheid om plaatjes te verwerken, maar om MET plaatjes te werken in Word. Want het blijft altijd een gekloot om de positie vast te stellen en dat je opmaak niet telkens in de war wordt geschopt bij een verplaatsing.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 12:59
Ik zou gewoon met tabellen werken. En dan de border op 0 zetten zodat het bij het uitprinten niet geprint wordt.
Pagina: 1