Gewoon even ƒ10.000,- overmaken naar bankrekening 7895031..
Erg fijn om te zijn zeg je. Weet je wat een verantwoordelijkheid dit met zich meebrengt.
en NEE ik ben geen Mod/Admin. Nou ja, op m'n werk dan.
en NEE ik ben geen Mod/Admin. Nou ja, op m'n werk dan.
ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, geld betalen...zojuist overgemaakt in euro`s
Ik denk dat je wel kans maakt als je Femme vanuit jouw huis op de fiets een gefeliciteerd met je rijbewijs en je internetkerel van het jaar prijs taart brengt 
Volgens mij krijgen adjes trouwens betaald, van de lite mods weet ik het niet. Moderators op t.net kregen niet betaald.
Volgens mij krijgen adjes trouwens betaald, van de lite mods weet ik het niet. Moderators op t.net kregen niet betaald.
ieeeepppppp :P
waarom heb ik het vage vermoeden dat Femme het een worst zal wezen wat ik van hem vind 
maar....de adjes zwijgen....is dit een gevoelig onderwerp? doe maar sluiten als ik dit niet had mogen vragen hoor
laterr
maar....de adjes zwijgen....is dit een gevoelig onderwerp? doe maar sluiten als ik dit niet had mogen vragen hoor
laterr
Vragen staat vrij, maar je kunt nee krijgen. Die kans is eigenlijk best groot zolang je je nog niet 'bewezen' hebt op dit forum. Mischien zijn de meeste adjes nu naar de internet man van het jaar prijsuitreiking om Femme te zoenen
ieeeepppppp :P
Verwijderd
Lite-Mod is onbetaald. Nahja, een lading gezeik dat je over je heenkrijgt als je met een slotje rammelt. Maar daar kunnen we wel tegen hoorOp woensdag 13 december 2000 15:29 schreef VROEM! het volgende:
Ik denk dat je wel kans maakt als je Femme vanuit jouw huis op de fiets een gefeliciteerd met je rijbewijs en je internetkerel van het jaar prijs taart brengt
Verwijderd
Volgens mij wordt er eerst gekeken naar of er wel een adje/modje nodig is en dan wordt er gekeken naar wie er voor geschikt is...Op woensdag 13 december 2000 15:32 schreef Simkin het volgende:
waarom heb ik het vage vermoeden dat Femme het een worst zal wezen wat ik van hem vind
laterr
Als degene geschikt wordt bevonden wordt gevraagd of degene het ook wel wil...
Ik ben overigens vrijwillig een lite-modje krijg dus niks betaald...
Verwijderd
1. de kans dat je mod wordt is 0 (alleen echt old time tweakers tot nu toe) litemod is eig niet echt mod dus die rreken ik niet mee
2. admin worden kan al helemaal niet
3. als je t.n frontpage enzo leest (toen met femme's artikel) weet je dat hij betaald krijgt en 1 iemand in dienst heeft als sysadmin, dat zou dan rick moetne wezen
4. femme zei toen ook dat ie tegen zen 30ste binnen wou zijn, reken dus maar uit hoeveel ie verdiend
5. je zal iig de adminz redelijk moeten kennen (irl irc of forum buddies) voordat je uberhaupt in aanmerking zou kunnen komen
3. als je t.n frontpage enzo leest (toen met femme's artikel) weet je dat hij betaald krijgt en 1 iemand in dienst heeft als sysadmin, dat zou dan rick moetne wezen
4. femme zei toen ook dat ie tegen zen 30ste binnen wou zijn, reken dus maar uit hoeveel ie verdiend
5. je zal iig de adminz redelijk moeten kennen (irl irc of forum buddies) voordat je uberhaupt in aanmerking zou kunnen komen
volgens mij kiezen ze gewoon een paar (volgens hen!)Op woensdag 13 december 2000 16:15 schreef Llewella het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er eerst gekeken naar of er wel een adje/modje nodig is en dan wordt er gekeken naar wie er voor geschikt is...
Als degene geschikt wordt bevonden wordt gevraagd of degene het ook wel wil...
Ik ben overigens vrijwillig een lite-modje krijg dus niks betaald...
'k zal er niet vet veel naastzitten
in mijn ogen ben je geschikt als je ethiek aansluit bij die van tweakers.
bij wie kan je op sollicitatie.. ennu..onbetaald: natuurlijk
zou er eens bij moeten komen dat ik er geld voor zou krijgen
voornaamste reden voor mij om modje te worden is kwaliteits bewaking.
bij wie kan je op sollicitatie.. ennu..onbetaald: natuurlijk
zou er eens bij moeten komen dat ik er geld voor zou krijgen
voornaamste reden voor mij om modje te worden is kwaliteits bewaking.
Verwijderd
Volgens mij staat alleen Floris full-time op de pay-roll.Op woensdag 13 december 2000 16:39 schreef Lasher[57th] het volgende:
1. de kans dat je mod wordt is 0 (alleen echt old time tweakers tot nu toe) litemod is eig niet echt mod dus die rreken ik niet mee
Dat stond in een interview, en femme's reactie op dat interview was zoiets van 'heel irritant zoals die interviewers je wooorden omdraaien'... dus4. femme zei toen ook dat ie tegen zen 30ste binnen wou zijn, reken dus maar uit hoeveel ie verdiend
En wil je mod worden moet je toch echt doen wat rick zegt, alleen hij zei z'n bankrekening nummer fout, dat moet zijn 135255759....
Nee hoor, ik krijg in ieder geval niets betaald, maar dat hoeft ook niet van mijOp woensdag 13 december 2000 15:29 schreef VROEM! het volgende:
Volgens mij krijgen adjes trouwens betaald, van de lite mods weet ik het niet.
Wie het bepalen? Eh de huidige adjes/modjes bepalen dat in overleg.
Verwijderd
de vreugden van het moderatorschap liggen niet in geld, maar in de welgelukzalige interactie met den gebruiker he tom 
HlPDsK: volgens mij staat Arjen daar ook wel op...
HlPDsK: volgens mij staat Arjen daar ook wel op...
Volgens mijn laatste girorekeningafschrift niet.
is een mooie balon ook goed ? of een stikker
Verwijderd
arjen:
-----------------
if $user = "femme" and sum(salaris) => 10.000
then crash "explorer";
-----------------
-----------------
if $user = "femme" and sum(salaris) => 10.000
then crash "explorer";
-----------------
vandaar dat mijn rekening altijd zo rood blijft staan.. ik denk al, wanneer vang ik nou eens wat
hier zit jij dus..Op woensdag 13 december 2000 23:51 schreef AcidBurn het volgende:
vandaar dat mijn rekening altijd zo rood blijft staan.. ik denk al, wanneer vang ik nou eens wat
hehe, vroeg me laatst al af wth acidburn eigenlijk was..
veel modwerk heb je wel niet in netwerktoestanden he
Hey Simkin, is jouw signature niet een beetje illegaal? En dan vragen om mod of admin te worden
Verwijderd
HahaOp woensdag 13 december 2000 20:50 schreef Kaj. het volgende:
Modden/Adden op GoT is een erebaantje
nee..nog niet eens een beetje illegaal
..ga je huiswerk nog maar eens over doen
leg uit graag! Je linkt misschien alleen maar, maar tochOp vrijdag 15 december 2000 14:12 schreef Simkin het volgende:
nee..nog niet eens een beetje illegaal
ok, ten eerste sluit ik me aan bij tweakers standpunt over wat hier niet mag, dit gewoon uit bescherming voor tweakers.net.
mijn domijnnaam is 100% legaal en over smaak valt niet te twisten
.
ik maak geen reclame voor dingen die niet mogen op tweakers, zal ik ook niet doen.
Links op mijn pagina zijn met toestemming ge-deeplinked.
Zoals je ziet staat mijn pagina gewoon op mijn chello account, en die zijn redelijk streng
...misschien helpt dit in de overtuiging.
wie is fout, de leverancier van de sportwagen...of hij/zij die er iemand expres mee dood rijd?
enne ik wilde weten hoe ik mod kan worden, niet wanner
prettig weekend allemaal
mijn domijnnaam is 100% legaal en over smaak valt niet te twisten
ik maak geen reclame voor dingen die niet mogen op tweakers, zal ik ook niet doen.
Links op mijn pagina zijn met toestemming ge-deeplinked.
Zoals je ziet staat mijn pagina gewoon op mijn chello account, en die zijn redelijk streng
wie is fout, de leverancier van de sportwagen...of hij/zij die er iemand expres mee dood rijd?
enne ik wilde weten hoe ik mod kan worden, niet wanner
prettig weekend allemaal
Ik stoor me er niet aan hoor 
Hetzelfde
Hetzelfde
Pagina: 1