Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kast met IDE poort aan de voorkant

Pagina: 1
Acties:

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 09:06

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Topicstarter
Het klinkt raar, maar ik heb ooit eens samen met een vriend van me overwogen een kast uit de U.S. te bestellen, deze kast was glans zwart en had, echt super handig, een ide poort op de voorzijde waar ook de usb en audio aansluitingen zaten.
Heeft iemand enig idee over welke kast ik het heb.
Ik ben het merk en type helemaal kwijt.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Nog nooit gezien in Europa, maar dit kan je natuurlijk ook best zelf maken. :)
Je kan hier wel aan brackets met een IDE aansluiting komen. Als je dan een 5 1/4 inch frontje een beetje aanpast, dan hang je dat er zo in. Het scheelt je zo al snel een honderd euro aan verzend en douanekosten. :)

Senile! Senile Oekaki

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

http://www.xcase.co.uk/acatalog/Jeantech_Timeless.html
http://www.jeantech.com/Products/Cases/cases.html

Met google zijn er wel wat te vinden

[ Voor 22% gewijzigd door DeeJee op 10-02-2004 10:12 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• Mert

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Topicstarter
Ik heb het ook al zelf gemaakt, maar ik heb binnenkort de mogelijkheid om wat spullen uit de U.S. mee te laten komen met een Shelby Cobra die daar vandaan komt, ja jullie lezen het goed, me pa wou iets te spelen hebben. Dus is dit wel een mooie gelegenheid om die kast mee te laten komen.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:46

Standeman

Prutser 1e klasse

Na ff googlen het volgende gevonden

http://www.jeantech.com/P...es/Timeless/timeless.html

Ik neem aan dat je dit bedoeld.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Mert

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Topicstarter
Thnx, goed bezig, dat is em.
Nu ff bestellen en mee laten komen.
Als ik em binnen heb maak ik er wel een topic van, want er gaat nog veel meer mee gebeuren.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Suc6 en we zien de foto's wel langs komen.

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Hmm ik werk bij Powerline in Zoetermeer en we hebben een tijdje geleden een magazijnopruiming gehad en daar stond ook zo'n kast tussen met IDE aan de voorkant. je zou dr is kunnen kijken maar denk dat die kast al weg is

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 17:54

McFizban

Hackito ergo sum.

Let er ook even op dat als je je IDE kabel te lang maakt, de boel niet betrouwbaar meer is.
Een IDE kabel mag maximaal 40 cm lang zijn. Kom je daar boven (en zeker als je buiten je kast gaat), dan heb je kans op data verlies. Je zal dit gaan merken aan een teruglopende overdrachtssnelheid.

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
McFizban schreef op 10 februari 2004 @ 13:39:
Let er ook even op dat als je je IDE kabel te lang maakt, de boel niet betrouwbaar meer is.
Een IDE kabel mag maximaal 40 cm lang zijn. Kom je daar boven (en zeker als je buiten je kast gaat), dan heb je kans op data verlies. Je zal dit gaan merken aan een teruglopende overdrachtssnelheid.
Waarom zijn er dan veel 60 cm ide kabels te koop?
En er zijn zelfs 90 cm kabels (dit zijn de langste die ik heb gevonden)
Want hoe wou je dat anders gaan doen met een fileserver case van 65 cm hoog?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 17:54

McFizban

Hackito ergo sum.

Casejunkie schreef op 10 februari 2004 @ 13:56:
[...]

Waarom zijn er dan veel 60 cm ide kabels te koop?
En er zijn zelfs 90 cm kabels (dit zijn de langste die ik heb gevonden)
Want hoe wou je dat anders gaan doen met een fileserver case van 65 cm hoog?
Dat iets te koop is betekent nog niet dat het ook volgens de spec is. Ik heb ook wel eens USB A-A of B-B kabels gezien. Deze zijn dus volgens de USB spec absoluut verboden!
Een 60 cm kabel zal ook nog wel werken alleen is de data integriteit niet meer gegarandeerd onder alle omstandigheden. Dit betekent dat het in normale gevallen goed gaat, maar dat er sommige systemen zijn waar het fout mee kan gaan.

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Pagina: 1