KPN: Gerucht KPN gaat weer verhogen

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Dit staat in de Demon nieuwsgroepen, en dit bericht is weer gequote uit de Xs4all groepen.
Uit betrouwbare bron...

Ik heb dit vernomen van een kennis die bij KPN werkt,
pin me er niet op vast, maar hij beweert het volgende:

Nieuwe snelheden vanaf aankomende zomer KPN ADSL:

Oud: Nieuw:
384/128 Kbit/s - 1024/320 Kbit/s
1024/320 Kbit/s - 2048/320 Kbit/s
2048/320 Kbit/s - 4096/640 Kbit/s
4096/640 Kbit/s - 8192/1024 Kbit/s

Prijzen blijven ongewijzigd
Als dit echt zo is hoop ik dat BBned snel mee gaat :D

Ik lees net hier de eerste 4 berichten, krijg de indruk dat niet alleen de snelheid gaat verandere :/

Zie de eerste 4 berichten

[ Voor 23% gewijzigd door Chutney op 10-02-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel een hele extreme verhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:38

BoAC

Memento mori

Linkje? Ik denk dan wel dat dit ons geld gaat kosten omdat de mogelijkheid om boven je data-limiet te komen wel heel erg groot wordt. Ala planet :(

* BoAC zit bij wanadoo >:) zonder ooit gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:28
en de providers hun prijzen verhogen omdat ze het anders ook niet meer kunnen betalen. Ik denk dat op deze manier de markt verziekt gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

Dat zou leuk zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
Lijkt me lekker >:)

Zonder meer niet een verkeerde beslissing als het waar is :7

Maar of de snelheid wel met een factor 2 omhoog gaat weet ik niet

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat kpn wel gaat verhogen, maar nu omdat chello ook gaat, kpn ook meteen gaat,
ik betwijfel het. iig niet op zo'n korte termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Aankomende zomer duurt natuurlijk nog wel een half jaar. Dus in die tijd kun je zoiets op zich wel verwachten. Maar aan de andere kant merk ik dat ik nu al ver boven mijn normale verbruik zit, dus de extra snelheid kan betekenen dat dit voor nog meer mensen gaat gelden. En dan heb ik persoonlijk liever 2mbit met FUP dan een 4mbit met (eventueel) datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
snelheden ADSL KPN

Wacht maar gewoon tot het gerucht een feit is ;)

Bovendien duurt het heus nog wel even een verhoging, aangezien kpn met capiciteits problemen kampt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 17:50

Fritske

'Knowledge' is power

Het zou wel mooi zijn zeg...

Ik ben begonnen met 512. en nu zit ik al op 2048.......... laat maar komen met die verhoging...

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Chello gaat omdat KPN ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
tweakduke schreef op 10 februari 2004 @ 09:36:
snelheden ADSL KPN

Wacht maar gewoon tot het gerucht een feit is ;)

Bovendien duurt het heus nog wel even een verhoging, aangezien kpn met capiciteits problemen kampt.
Ah sorry had die thread niet gevonden via de Search....beetje dubbel post

Het lijkt me ook niet echt een gerucht meer als je de eerste 4 posts (via de link) leest, ik begin wel nieuwsgierig te worden wat er nog meer gaan veranderen.

[ Voor 18% gewijzigd door Chutney op 10-02-2004 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
KPN wil graag een aantal breedband toepassing er door krijgen.
Hoeveel geld denk je dat ermee gemoeid is als 1% van de ADSL gebruikers toepassingen zoals video-on-demand van KPN gaat gebruiken? :)
Maar daarvoor heb je wel een stevige verbinding nodig.

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

wowie, dat klinkt goed, hopen dat het ook echt gaat gebeuren!!! maar ik vind de zomer wel lang wachten hoor ;)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 nadeel aan dat ADSL-gebeuren:

Zo ben je nog sneller door je datalimiet heen.

Echt jammer al die datalimieten. Als ik via ADSL voor onder de 50 euro per maand een abonnementje zonder datalimiet kan krijgen met down 2 Mbit of meer, dan zou ik nog wel overwegen om over te stappen. Maar dat halen ze bij Demon nog net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Er zijn meer dan genoeg providers met een fup

En met een fup moet je wel heeel veel downloaden wil je erover heen gaan...

Als ik mag vragen

Welke provider heb jij dan zonder fup en zonder datalimiet?..

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en dan nog lekker de snelheid verhogen

Alleen op poort 80 leuke grapjes zijn dat NOT :(

maar wat heeft xs4all gedaan dan weet iemand dat zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Ben benieuwd wat Xs4all dan gaat doen met hun PowerAbbo via BBned....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad niet onwaarschijnlijk dat er een nieuwe snelheidsverhoging gaat komen. Als het komt, is www.adslcentrale.nl er weer bij om de uitrol te monitoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-07-2021
zonder fup en zonder data limit bestaat toch niet

abonnementen zonder data limit zijn bijvoorbeeld wanadoo,speedlinq, zonnet dan wel een duurder abo.

en als je geen data limit hebt dan heb je toch fup (Fair Use Policy). of je moet erg veel betalen als je geen van bijde wil!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-08 22:22

Millennium

Bug free !!!

begin 3e kwartaal 2004 (volgens "betrouwbare bronnen in die zelfde nieuwsgroep)

en nog meer veranderingen, maar daar wil men geen uitspraken overdoen...

rumours:

1) ADSL zonder telefoon
2) ...

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

heb er een hard hoofd in dat prijzen hetzelfde zouden blijven.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou het duurder worden? Als je min of meer hetzelfde doet, verbruik je echt niet heel veel meer data, toch? (aub geen discussie nu over fair use en datahoeveelheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Zow vet cewl, snelheidsverhoging. Leuk ALS ze dat gaan doen.
Alleen hoop ik dan dat niet dat ik dan veel disconnects daar door krijg (zoals ik al wel vele mensen heb gehoord over de huidige verhogingen).
Tevens hoop ik dat de prijs niet te veel omhoog gaat en het nnog enigszins betaalbaal blijf. Anders: jammer maar helaas, dan ga ik toch downgraden (na vele malen de verhoging gewoon geslikt te hebben, daar t toch gratis was).

Verder zullen de providers hun datalimieten moeten verruimen en reken maar dat dat de providers ook aardig wat kost waardoor ze haast genoodzaakt zijn hun abbonnementsprijzen te verhogen, ook niet erg positief dus. :P

Kortom, leuk weer een verhoging, maar ik moet het er nog maar van zien komen. Ik denk dat KPN toch iets voorzichtiger zal zijn dan dat in het tabelletje in de startpost is aangegeven. ;)

BTW, dat linkje naar de Google groupen werkt bij mijn niet echt. Moet tergend lang wachten op niets...
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 09:59:
Waarom zou het duurder worden? Als je min of meer hetzelfde doet, verbruik je echt niet heel veel meer data, toch? (aub geen discussie nu over fair use en datahoeveelheden)
De providers denken dat door de snelheidsverhoging het verbruik meer wordt.
Denk maar zo van: "Haha, t komt toch snelelr binnen! Nu kan ik lekker 2 goeie films binnenhalen ipv 1 op een dag". ;)
Maw: de SP's zijn bangh dat men meer zal gaan verbuiken en willen vooraf financiële problemen mijden. ;)
Ik kan ze er enigszins gelijk in geven, echter vind ik het een vervelende gedachte van de ISP's. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Joen op 10-02-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 10 februari 2004 @ 10:05:
Zow vet cewl, snelheidsverhoging. Leuk ALS ze dat gaan doen.
Alleen hoop ik dan dat niet dat ik dan veel disconnects daar door krijg (zoals ik al wel vele mensen heb gehoord over de huidige verhogingen).
Tevens hoop ik dat de prijs niet te veel omhoog gaat en het nnog enigszins betaalbaal blijf. Anders: jammer maar helaas, dan ga ik toch downgraden (na vele malen de verhoging gewoon geslikt te hebben, daar t toch gratis was).

Verder zullen de providers hun datalimieten moeten verruimen en reken maar dat dat de providers ook aardig wat kost waardoor ze haast genoodzaakt zijn hun abbonnementsprijzen te verhogen, ook niet erg positief dus. :P

Kortom, leuk weer een verhoging, maar ik moet het er nog maar van zien komen. Ik denk dat KPN toch iets voorzichtiger zal zijn dan dat in het tabelletje in de startpost is aangegeven. ;)

BTW, dat linkje naar de Google groupen werkt bij mijn niet echt. Moet tergend lang wachten op niets...
Ik weet niet of je er blij mee moet zijn... De beweging is nu ook dat de voorwaarden aan het veranderen zijn... En dat ze de limieten moeten verruimen... dat denk ik niet... want de limieten worden juist afgeknepen na mate het sneller wordt (zie planet en tiscali bijv... 4mbit met 20gb limiet... das ongeveer 15 uur downloaden op volle snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ben ik nou net weg bij KPN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 09:59:
Niet helemaal waar, even uitgaande van een groot bestand van 4 Gig (we weten natuurlijk allemaal waar ik het dan over heb? ;) ) Deze haal je 2x zo snel binnen, wat inhoud dat je daarop volgende 'grote bestanden' ook weer sneller start en dus binnen haalt. Een regelmatig downloader past zich in principe al (on)bewust aan de snelheid aan.

Ik houd overigens liever de huidige snelheid (met een FUP), want je kan er 'amen' op zeggen dat de adder onder het gras is dat je dus straks echt met harde limieten wordt geconfronteerd, hoezo 'gratis'... :r
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 10:12:
Waarom ben ik nou net weg bij KPN :(
Nou, ik zou heel graag met je willen ruilen! ;)

[ Voor 16% gewijzigd door KillerBee op 10-02-2004 10:17 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakduke schreef op 10 februari 2004 @ 09:44:
Er zijn meer dan genoeg providers met een fup

En met een fup moet je wel heeel veel downloaden wil je erover heen gaan...

Als ik mag vragen

Welke provider heb jij dan zonder fup en zonder datalimiet?..
Met FUP dus. @home breedband. Daarvoor betaal ik nu 47,95 per maand. Ik wil best een beetje download inleveren voor een dikkere upload, maar dat zit er gewoon niet in. Bij Demon zou ik dan voor de 2Mb/1Mb moeten kiezen. Dan ga ik er qua download flink op achteruit, ik moet 7 euro per maand meer gaan betalen en de startkosten zijn hoog (175 euro bijna, voor m'n @home was ik destijds in guldens 49,95 kwijt aan startkosten). Daarvoor krijg ik alleen een hogere upload terug. Niet interessant genoeg voor mij.

Ik vrees alleen, dat door deze gigantische snelheidsverhogingen, de abonnementen alleen maar minder interessant gaan worden. Zoals hierboven al gesteld wordt, de kans is heel groot dat er straks geen abo's met FUP meer bestaan binnen ADSL via KPN. Dat zou een slechte ontwikkeling zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik download echt niet meer sinds de vorige 2 verhogingen hoor! Het loopt allemaal wel een stuk soepeler en sneller. Maar echt meer download ik niet. Binnenkort ga ik eens kijken op de breedband portal van KPN, misschien dat ik dan een sprongetje ga maken in dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt dus wéér downgraden.
Sorry hoor, maar dit is een volstrekt zinloze ratrace aan het worden imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 10:20:
ik download echt niet meer sinds de vorige 2 verhogingen hoor! Het loopt allemaal wel een stuk soepeler en sneller. Maar echt meer download ik niet. Binnenkort ga ik eens kijken op de breedband portal van KPN, misschien dat ik dan een sprongetje ga maken in dataverbruik.
Is dat gratiz dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor KPN-ADSL klanten een groot deel wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nu al nauwelijks wat ik met mijn 2 mbit downstream moet. En als het even zo doorgaat, kan ik beter mijn USB-modem eruit gooien, want die trekt het dan ook niet meer.

Als ze nou alleen de upstream verhogen, kan ik er iets van begrijpen, want die loopt flink achter t.ov. de downstream en in het specifieke geval van KPN loopt het ook achter op concurrenten als BBNed. Die heb je nodig bij webcamsessies en ook bij P2P, maar dat laatste mag ik eigenlijk niet zeggen natuurlijk... ;) :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:12

slaay

Natuurbeleven.com

Als KPN nu eens met VOIP aan kwam zetten, dan wordt het weer interessant!

Dan zou je je nummers over kunnen zetten van het vaste net naar VOIP en klaar!

KPN merkt dat het vaste net sterk te lijden heeft onder de mobiele telefonie en internet markt. Ze zouden er slim aan doen om hier op in te springen, vooral nu ze eind 2004 zo goed als een landelijke dekking van ADSL hebben en dus misschien ook van VOIP.

Zo zouden ze de klanten nog sterker bij zich kunnen houden, aangezien men het liefst alles bij 1 bedrijf heeft zitten. Tv on demand (breedbandportaal), VOIP (bellen via internet) en ADSL (de internet verbinding).

Ik ben benieuwd!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 10:24:
[...]

Voor KPN-ADSL klanten een groot deel wel volgens mij.
* Appie Heijn gaat vanmiddag direct kijken. Heb er al eerder effe langsgesurft maar ik €€€ staan duz ben ik hem weer genokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Zo vergaat het mij ook. En volgens Planet heeft maar 2% van haar klanten over de downloadlimiet gezeten, dus zo erg is het allemaal (nog!) niet. ;)
Maar goed, je hebt er altijd een paar tussen zitten die idioot veel en lang downloaden. Nouja, tsjah, moeten ze t ook maar es afleren. En voor de mensen die op ene universiteit of hogeschool zitten: ga dara maar es flink downloaden ;) Van de meeste mensen die op eend ergelijke school zitten hoor ik nl. nooit iets over downloadlimieten en wel altijd over retesnelle verbindingen (vooral intern).
Precies, ook ik denk dat ze er weinig mee bereiken. Zoals gezegd merk je steeds minder het verschil tussen de snelheden. Dus volgens mij willen ze alleen maar "stoerder" zijn dan andere aanbeiders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het kost ze dus weinig, wel veel reclame en meer mogelijkheden voor breedbandiggebruik in de toekomst. So, who cares? als het downloaden sneller gaat vindt ik dat best erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

JeroenM_tbs schreef op 10 februari 2004 @ 10:32:
Zo vergaat het mij ook. En volgens Planet heeft maar 2% van haar klanten over de downloadlimiet gezeten, dus zo erg is het allemaal (nog!) niet. ;)
Maar goed, je hebt er altijd een paar tussen zitten die idioot veel en lang downloaden. Nouja, tsjah, moeten ze t ook maar es afleren. En voor de mensen die op ene universiteit of hogeschool zitten: ga dara maar es flink downloaden ;) Van de meeste mensen die op eend ergelijke school zitten hoor ik nl. nooit iets over downloadlimieten en wel altijd over retesnelle verbindingen (vooral intern).
2% is inderdaad wat Planet zegt ja, ik durf m'n Pc erom te verwedden dat dit percentage beduidend hoger ligt, ik denk dat je er gerust een nulletje achter mag zetten. En om nou gelijk met je vingertje naar downloaders te wijzen, vind ik nogal kinderachtig :X , als je het hebt over diehard downloaders die meer dan 100 Gig p/m binnen pompen: okay, dan geef ik je nog wel gelijk. Maar geloof me: ff een paar grote bestandjes binnenhalen (4 a 5 ofzo) en je 'gewone' verkeer erbij opgeteld, dan zit je dus al boven die 20Gb, zoals je ziet is dit zo gebeurt, ook voor iemand die redelijk normaal met z'n downloads omgaat. Ik denk dat ik gemiddeld p/m rond de 50Gb verkeer uitkom, sorrie, maar dat moet kunnen vind ik :) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
KillerBeeForEver schreef op 10 februari 2004 @ 10:42:
[...]

2% is inderdaad wat Planet zegt ja, ik durf m'n Pc erom te verwedden dat dit percentage beduidend hoger ligt, ik denk dat je er gerust een nulletje achter mag zetten. En om nou gelijk met je vingertje naar downloaders te wijzen, vind ik nogal kinderachtig :X , als je het hebt over diehard downloaders die meer dan 100 Gig p/m binnen pompen: okay, dan geef ik je nog wel gelijk. Maar geloof me: ff een paar grote bestandjes binnenhalen (4 a 5 ofzo) en je 'gewone' verkeer erbij opgeteld, dan zit je dus al boven die 20Gb, zoals je ziet is dit zo gebeurt, ook voor iemand die redelijk normaal met z'n downloads omgaat. Ik denk dat ik gemiddeld p/m rond de 50Gb verkeer uitkom, sorrie, maar dat moet kunnen vind ik :) .
Ik heb dan ook over de extreme verbruikers inderdaad. En ik ben het er ook best mee eens dat die datalimieten ruimer moeten worden.

Maar op het moment lijk ik niet zo erg te zitten met die limiet. Nu is het ook zo dat ik mn ADSL alleen maar gebruik om mee te internetten, radiostationnetje te luisteren (56kbps), af en toe wat natuurfilms downloaden :+ en wat muziek downloaden. Dus ik kom met die dingen niet zo snel over mn 20GB heen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me denkt dat het hier niet over 'eerlijke' datahoeveelheden moeten hebben! Daar zijn andere topics voor! laten we dit topic vrij houden van vervuiling en alleen over het laatste nieuws praten m.b.t. de ADSL snelheids verhoging van KPN.

Ik heb op www.adslcentrale.nl ook al een melding gezet dat er mogelijk een nieuwe verhoging aan zit te komen. Ik zou wel graag van een insider een persoonlijk berichtje ontvangen. Dus als iemand 'insider' is, m'n mail staat in m'n profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Dan moet jij voor de gein es bijhouden wat een uurtje of 3 zo'n radiostation streamen aan data kost... Doe dat es een paar keer per week, tel er die films van je bij op... Dan schrik je je rot denk ik.
Maar goed, je hoort mij nie klagen. Ik vermaak me wel met m'n 100 mbit lijn :)
M'n ouders hebben thuis wel ADSL (HCCnet), dus m'n VNC zal dan waarschijnlijk een stuk soepeler draaien. Mooi toch? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nefiorim op 10-02-2004 10:55 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het feit dat je goedkoper uit bent voor hetzelfde vind jij zinloos?? Waarom downgrade je dan??

Beetje loze opmerking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 10 februari 2004 @ 10:32:
[...]
En waarom veranderen ze de voorwaarden dan?? (verbruikslimiet van max GB?) Willekeur?? toeval?? op voorhand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Vanwege de laatste reden denk ik (officiëel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zie eigenlijk niet zo in, waarom KPN nu alweer wil upgraden, ook al is het pas van de zomer... (wat dus nog even duurd)

Bedoel... KPN heeft pas nog alles geupgrade, dus wat ze nu hebben dankzij de upgrade kan nog lang zat worden 'uitgemolken' tot een volgende upgrade 'meer' nodig is...

Zolang BBNed, BabyXL, Versatel en al die andere providers (dus ook de kabel ISPs als Chello en @Home) niet upgraden dan lijkt het mij dat KPN de lat niet nóg hoger gaat leggen.
Maar aan de andere kant... Het zou wel lekker zijn, als het echt zo is, en de zomer is ook nog een poosje weg... (jammer genoeg :() Dus wie weet wat er in de maanden tussen nu en 'de zomer' is...

Wanneer in de zomer zou die upgrade dan eigenlijk komen (als die komt). :? Door te zeggen van 'in de zomer' vind ik eigenlijk wel een beetje heel erg algemeen namelijk...

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
ik zelf download ook absoluut niet meer als met mijn eerste snelheid voor die data verhoging 256/64 kb.

Duurde wel lang met downloaden van een 100 mb bestandje maar ja overstappen van modem gaat alles snel.

Nu mijn snelheid 1024/320 download ik nog net zoveel (kort weg omdat ik niet weet wat te downloaden.

Ik had met de eerste snelheid mijn pc dag en nacht aanstaan om te downloaden nu kan ik mijn pctje 's avonds uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Anders gaan we effe lekker lullen over hoeveel we downloaden 8)7
Wat boeit mij/(ons) nou hoeveel iedereen download :?

Er is nog niets bekend of de prijzen of datalimiet worden aangepast met de snelheidsverhoging. Maar er wordt hier al weer druk gespeculeerd van: "het zou wel eens kunnen" "mischien dit/dat"

Zeg liever iets nuttigs waar mede-tweakers wat aan hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
ThePerfectCell schreef op 10 februari 2004 @ 11:12:
Ik zie eigenlijk niet zo in, waarom KPN nu alweer wil upgraden, ook al is het pas van de zomer... (wat dus nog even duurd)

Bedoel... KPN heeft pas nog alles geupgrade, dus wat ze nu hebben dankzij de upgrade kan nog lang zat worden 'uitgemolken' tot een volgende upgrade 'meer' nodig is...

Zolang BBNed, BabyXL, Versatel en al die andere providers (dus ook de kabel ISPs als Chello en @Home) niet upgraden dan lijkt het mij dat KPN de lat niet nóg hoger gaat leggen.
Maar aan de andere kant... Het zou wel lekker zijn, als het echt zo is, en de zomer is ook nog een poosje weg... (jammer genoeg :() Dus wie weet wat er in de maanden tussen nu en 'de zomer' is...

Wanneer in de zomer zou die upgrade dan eigenlijk komen (als die komt). :? Door te zeggen van 'in de zomer' vind ik eigenlijk wel een beetje heel erg algemeen namelijk...
Als dat pas in de zomer komt heb je tenminste iets om naar uit te kijken. :)

Maarre, tot nu toe bleken alle geructen over verhogingen die hier de ronde gingen aldoor te kloppen, alhoewel de uiteindelijke verhoging meestal net iets anders was dan gedacht.
Maar ook ik denk dat het er niet op korte termijn van komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 10 februari 2004 @ 10:45:
[...]

Ik heb dan ook over de extreme verbruikers inderdaad. En ik ben het er ook best mee eens dat die datalimieten ruimer moeten worden.

Maar op het moment lijk ik niet zo erg te zitten met die limiet. Nu is het ook zo dat ik mn ADSL alleen maar gebruik om mee te internetten, radiostationnetje te luisteren (56kbps), af en toe wat natuurfilms downloaden :+ en wat muziek downloaden. Dus ik kom met die dingen niet zo snel over mn 20GB heen vermoed ik.
Wat is extreem en wat is redelijk ?
Discussie wordt hier gevoerd : [rml][ Datalimieten of FUP] Hoe zit het nu?[/rml]

Je neemt dingen aan... Maar je praat voor jezelf voor jouw gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 11:36:
[...]

Wat is extreem en wat is redelijk ?
Discussie wordt hier gevoerd : [rml][ Datalimieten of FUP] Hoe zit het nu?[/rml]

Je neemt dingen aan... Maar je praat voor jezelf voor jouw gebruik...
Ach inderdaad, het gaat offtopic zo. ;)
Ik zal me over dat onderwerp stiller proberen te houden :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 13:15
Het wordt tijd voor 3 abo's
Zijn ze in een klap van al dat geouwehoer af. Volgens mij is dat voor zowel de consument als de netwerleverancier lekker overzichtelijk.

- 8/1mbit MailChecker - Limiet 3GB
- 8/1mbit Surfer - Limiet 30GB
- 8/1mbit Leecher - Limiet 100GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze gaat dicht, topics over vage geruchten willen we hier niet ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.