[wXP]up/downloadmeter met html-generator

Pagina: 1
Acties:

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zoek dus een download/upload meter die HTML kan uitspugen, met de nodige grafiekjes als up/down per dag, week, maand, (jaar eventueel). alleen heb ik 1 speciale eis: het uitzonderen van een ip-range in de statistieken.

ik download nu netjes met e-mule en dat word mooi in een grafiekje weergegeven, als ik echter het gedownloade iso-tje naar mijn workstation trek, dan geeft hij 1 grote piek, en de gewone downloads die van internet komen word 1 platte lijn omdat ze in het niet vallen bij de ethernet-snelheid.

ik heb al geprobeert met PRTG, MRTG en RRDtool maar allemaal maken zij gebruik van SMTP en die heeft geen ondersteuning voor filteren van ip-adressen.

weet iemand van het bestaan van zo'n programmatje en of dit uberhaubt mogelijk is?

alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 10-02-2004 09:57 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Magic
  • Niet online
* Magic neemt een aanloop en *SCHOP*

er zal toch vast wel zoiets bestaan? of heb ik nu van die uitzonderlijke wensen :?

eventueel hoeft html ook nog niet echt, als hij maar een keer in de zoveel seconden een .jpg-tje of .gif-je uitpoept is het ook goed, het html kan ik er wel omheen schrijven.

[ Voor 39% gewijzigd door Magic op 11-02-2004 10:00 ]

Verwijderd

TrafMeter (http://lastbit.com/trafmeter/) doet volgens mij datgene wat jij wilt.

• Magic
  • Niet online
bedankt, ik zal vanavond direct even kijken wat het is. :)