CPU sleutelhanger maken

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 22:37
Ik weet dat deze vraag al een paar keer is gesteld, maar 1 ding is me nog niet duidelijk. Ik heb hier 1x PI 75MHz en 2x PII 233, welke processor kan ik het beste gebruiken? Oftewel welke is 'zachter' als de ander?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Ik denk dat een boor vrijwel door beide komt :D

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zeker de andere draadjes niet gevolgds over cpu sleutelhangers. Het keramieke laagje schijnt nogal stevig te zijn

• Hari-Bo
TrailBlazer schreef op 10 februari 2004 @ 09:12:
zeker de andere draadjes niet gevolgds over cpu sleutelhangers. Het keramieke laagje schijnt nogal stevig te zijn
Dat weet ik al, maar er zit toch wel verschil kwa materiaal en sterkte tussen de twee bovengenoemde CPU's?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
ehm, probably dat je makkelijker door die P2-233 komt......... wat je zelfs nog kan doen met die P2-233 is die leipe "casing" eraf slopen en de core er af zien te peuteren zonder dat het breakt....... kan je meteen 2 sleutelhangers maken.. eentje met de cache, de andere met de cpu-core :P

Die P1-75MHz....... tja, als het een keramische verpakking is... veel suc6 met standaard boortjes dan. Hehehe, naar wat ik ervan gelezen heb, zul je daar iets van een diamantboor nodig hebben en die kosten rond de 50 euro... of vanaf 50 euro? nagoe...

Misschien naar een steenhouwer gaan en vragen "eh.. kan je even een gaatje maken voor me in dit keramisch plaatje?" .... (hey, misschien dat een keuken bouwer het ook wel kan.. geen idee of ze door keramische kookplaten heen moeten boren :P)

• Hari-Bo
Ok bedankt voor de tip, nu kan ik van die twee PII 233 4 sleutehangers maken :P
En die PI laat ik voorlopig maar voor wat het is, want ik ga geen 50 euro neerleggen voor een nieuwe sleutelhanger.

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 15:19
Waar moet ik precies aan denken bij keramische plaat? Ik heb er ook nog wat liggen en ben benieuwd of ik daar dan wel of iet aan zou moeten beginnen.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/powerstation/foto/100_0364.jpg
Hoofdzakelijk 486 DX2's

• Hari-Bo
Ik heb in vorige topics gelezen dat je een diamantboor nodig hebt die door de CPU kan boren en dat gaat al gauw 50 euro kosten, en je moet alle pinnetjes eraf halen, ander zit het zo lastig in je broekzak ;)
Oftewel ik heb geen 50 euro over voor een sleutelhanger.

Verwijderd

Lees dit topic maar eens door een sleutelhanger maken van een oude 486
Daar staan nog andere manieren in ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.