Toon posts:

welke mobo+cpu is het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ga dus binnenkort een nieuwe pc aanschaffen en zit te twijfelen tussen intel of amd?en welke mobo ik dan zou nemen?wil dat ie snel is met games natuurlijk en betrouwbaar ( pc staat 24/7 aan dus moet wel dus beetje betrouwbaar zijn ).
Iemand enige tips naar wat ik moet kijken etc..?
ow en heb geen mega grood budget maar wil er wel wat voor uitgeven :)

Verwijderd

Games? AMD

Reken power nodig? Intel..

Budget pc => aldi :P

Lees ff reviews door, zoek op pricewatch etc etc...

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Ik zou wat reviews bekijken op bijvoorbeeld tomshardware.com, of ff bij de search zoeken. Maar dit soort topics worden niet echt op prijs gesteld door de modjes, dus een slotje zal spoedig volgen

En het is groot ipv grood ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OneUp op 10-02-2004 09:01 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• flupke1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-08 19:04
Gebruik de zoekfunctie, raadpleeg enkele hardwaresites, zoek in de faq voor de verschillen tussen AMD en INTEL, voor allerhande andere info en voor de betere hardware- en reviewsites.

Btw, groot is met een "t".

Zie ook --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

Spoart au kjeis makker, de prosesse es nog lank.

Verwijderd

Topicstarter
ja net wakker dus dan typ ik als beetje mongooltje ;)
Gebruikt de P4 nu DDR ( rambus ) ram of ook DDR SDRAM?
heb nu namelijk amd 2000xp

• flupke1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-08 19:04
*Kuch*--> Alle info vind je in de FAQ, dit soort vragen zijn wel basic, en dat hebben ze hier niet zo graag.

Soit, de P4 is al een tijdje (ongeveer een jaar) afgestapt van Rdram en draait volop op DDR-Sdram, eventueel in dual configuratie.

Spoart au kjeis makker, de prosesse es nog lank.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 08:56:
Ga dus binnenkort een nieuwe pc aanschaffen en zit te twijfelen tussen intel of amd?en welke mobo ik dan zou nemen?wil dat ie snel is met games natuurlijk en betrouwbaar ( pc staat 24/7 aan dus moet wel dus beetje betrouwbaar zijn ).
Dit zou een post kunnen zijn van 95% van de mensen die een computer willen kopen :z

Lees de FAQ eens door.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Was ik hier niet duidelijk genoeg geweest :?
usb kabel hoe lang kan die zijn?

Serieus, pleeg vooronderzoek eer je een topic opent. We zien heus wel wanneer je dat wel of niet hebt gedaan. Zie dus de FAQ van dit subforum onder "Welke CPU/mobo/geheugen moet ik nemen?" en de FAQ van Complete Systemen & Laptops voor een aantal inkoppertjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.