Toon posts:

Wat is corespanning?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik lees veel over corespanning, maar kan iemand mij een duidelijke omschrijving geven wat dat precies is en wat het precies doet?

Mvg

Jesse

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 11:02
Probeer maar eens te zoeken op Vcore in google of hier op GoT. Snap je het dan nog niet vraag het dan maar eens weer.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Hardwareanalysis heeft hier een leuk artikeltje over gemaakt, de basics van Vcore en wat de proc ermee doet. Het is hier te vinden :)

LinkedIn
Instagram

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
Zoals gezegt, google/search helpt ;)

Maar goed, met corespanning bedoel je lijkt mij de Vcore, dat is het voltage dat op je processor komt te staan.
Als je gaat overklokken en je komt niet verder kan je deze verhogen om de stabiliteit te verbeteren.
Ook kun je je Vcore verlagen om minder hitte te krijgen, dit natuurlijk ook tot een zeker niveau.

//edit: welkom op GoT trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door geez op 10-02-2004 08:38 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Corespanning is gewoon de spanning die op de core staat :+

Wel, antwoorden zijn makkelijk te vinden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zie de artikel waar ReemF naar linkt en de uitleg van geez als antwoord- het is de voltage waarmee je CPU (processor) gevoed wordt. Geez heeft ook gelijk als hij zegt dat dit met google of de GoT search goed te vinden was geweest. Allicht is het handig om eens de GoT huisregels door te nemen, daar staan veel tips in over hoe het best doelgericht te zoeken :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.