Toon posts:

[Outlook] Verzenden is niet te stoppen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het openen gaat ie meteen verzenden (kabel) en blijft dit doen. Het proces is niet te stoppen en vertraagd het hele systeem. Het lampje van de hd blijft ook continue branden.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 20:02
Beetje sumiere omschrijving. Wat heb je zelf al zoal geprobeerd en uitgezocht?
Enkele punten:
- Had je een erg grote bijlage bij 1 van de te verzenden bestanden? Zo ja, verklein die dan.
- Geen grote bijlage? Check op spyware met bijvoorbeeld Ad-Aware.
- Al gechecked op virussen?
- Gaatt het verzenden door na het sluiten van Outlook?
Etc. etc.

En lees ook eens een aantal FAQ's op dit forum. ;)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 17:53

CAP-Team

XBL: CAPTeam

je kunt ook instellen dat hij het niet meteen verstuurt maar pas als jij dat aangeeft, dan komt je berichtje eerst in je postvak uit te staan

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-08 00:55
Of je trekt je internetaansluiting er even uit he (LAN)? Dan kan outlook geen verbinding maken en kan hij dus niks verzenden. Mooie kans om even te kijken wat er aan de hand is.

Verwijderd

Topicstarter
CAP-Team schreef op 10 februari 2004 @ 08:59:
je kunt ook instellen dat hij het niet meteen verstuurt maar pas als jij dat aangeeft, dan komt je berichtje eerst in je postvak uit te staan
Het bericht staat al in postvak uit. Het is me een keer gelukt om op offline te zetten, maar toen ik het bericht wilde verwijderen bleef ie weer een half uur ratelen zonder resultaat. Alleen met ctrl-alt-del te stoppen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 09:21:
[...]
Het bericht staat al in postvak uit. Het is me een keer gelukt om op offline te zetten, maar toen ik het bericht wilde verwijderen bleef ie weer een half uur ratelen zonder resultaat. Alleen met ctrl-alt-del te stoppen.
Véél meer info zou wel handig zijn, welke outlook versie, of je spamfilters of mail-onderscheppende antivirus software draait, is een het mailtje van jezelf die hangt, enz... Dit is eigenlijk maar een beetje raden voor de lezers. Maaaar:....

Heb je OL 2002, kijk dan eens naar het formaat van je outlook.pst file (onder XP in C:\Documents and Settings\JeNaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook).
Als die ongeveer 1.82 GB is kun je dit soort rare effecten krijgen. Als dat zo is moet je even <G> in de MS Knowledgebase graven. Een mooie start is nr. 305108.

Verwijderd

Topicstarter
Het is outlook express 5 met W98. De ellende is pas begonnen na het versturen van een bericht met attachment.
Pagina: 1