Weet iemand of het met een NEC341i mogelijk is individuele bellers te blokkeren?En, mocht dat onmogelijk zijn: weet iemand een toestel waarbij dat wel mogelijk is? Dus dat iemand mij belt en automatisch altijd meteen voicemail krijgt ofzo. Thanx alvast :-)
Kan volgens mij niet, dat kun je alleen door je provider laten doen.
Verwijderd
Ericssons konden dat destijds door bepaalde nummers in een bepaalde bellergroep te plaatsen. Bellers werden dan automatisch weggedrukt. Misschien is deze functie tegenwoordig iets uitgebreid bij de SonyEricssons 
Bij Nokia kun je instellen dat de beltoon simpelweg niet afgaat bij bepaalde bellergroepen.
Bij Nokia kun je instellen dat de beltoon simpelweg niet afgaat bij bepaalde bellergroepen.
Verwijderd
Zelfde als bij Ericsson heeft Nokia ook de bellergroepen . . .
Geen 'waarschuwing' bij de oproep.
De telefoon gaat dan nog wel over, maar je merkt er geen fluit van.
Ik betwijfel zelfs of je provider wel nummer X voor jou kan blokkeren.
Helaas werkt ook deze methode trouwens niet altijd vlekkeloos.
Als nummer X je anoniem belt, ben je zowizo de cigaar
Je provider kan dat, heb zelf bij KPN Mobile gewerkt. As je wordt lastiggevallen ofzo kun je aangeven dat je die persoon geblokkeerd wil hebben, en dan maakt hiet niet uit of hij nummerweergave aan of uit heeft staan.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 08:28:
Zelfde als bij Ericsson heeft Nokia ook de bellergroepen . . .
de sonyericsson p900 (zie startpost)heeft daar het programmatje Advanced Call Manager voor(12,50) maar ook dan geldt: als er anoniem gebeld wordt kan je dat nummer nooit van een ander onderscheiden. dus je moet iedereen die anoniem belt blokkereren, of je kan die persoon niet blokkeren
Vodafone kan ook individuele nr's blokkeren
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Pagina: 1