Meuktracker beleid

Pagina: 1
Acties:

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:05
Hoi,

Vraagje: kan iemand mij het meuktracker beleid uitleggen. Ik snap 't niet helemaal: Mandrake 10.0 beta 1 stond erop, toen kwam beta2 uit en heb ik die gesubmit, en die is dan weer niet belangrijk genoeg ofzo...? Ik wacht al een paar dagen tevergeefs. :X

[ Voor 10% gewijzigd door reinouts op 10-02-2004 01:00 . Reden: verklaring ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die submit heeft in de meukqueue gestaan om verwerkt te gaan worden, maar dat is niet gebeurd omdat er geen meukert is geweest die die meuk heeft opgepakt. Waarom dat niet is gebeurd weet ik niet, ik gok op personele problemen omdat de bezetting van meukcrew de afgelopen week wat laag was. Het is dus wel de bedoeling geweest Mandrake 10.0 beta 2 in de meuktracker te krijgen, maar helaas is dit niet gelukt.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/nieuws/links

Daar staat ie tussen. Helaas heeft nietmand de tijd gehad om die te verwerken. Het is nu al veel te laat om deze nog in de meuktracker te zetten. Voor wat meer info over het beleid van de Meuktracker:

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:03

Qwerty-273

Meukposter

Afgelopen tijd was ik inderdaad wat minder actief bij de meuk. Ik verwacht dat het door de mindere bezetting en de drukte er een aantal zijn doorgeslipt, en wanneer men ze zag deze weer te 'oud' waren. We proberen een meuk meestasl binnen 2-3 dagen na uitbrengen te vermelden in de meuktracker. Wanneer de meuk al ouder is dan 3 dagen kijken we naar de veranderingen, als deze dus danig groot zijn kunnen we hem als nog vermelden, maar meestal betreeft dit alleen final releases..

-edit-
Ik ben ook best wel een spuit elf :P zonder te refreshen een reactie plaatsen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Qwerty-273 op 10-02-2004 09:23 . Reden: comment about me ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.