Een computer moet 50 GB aan data backupen. Ik kan dit via een Tapestreamer doen maar ook via een hot swappable IDE apparaat ofwel een tapeless systeem waardoor je dus 2 harde schijven erin doet en die worden gemirrored. Je kan gewoon een schijf eruit halen als het systeem aanstaat en een nieuwe erin en klaar en die wordt gemirrored. Je hoeft helemaal niets te doen. De computer kan namelijk gewoon op 1 schijf functioneren en je kan gewoon de 2e eruit halen en de andere erin. Maar de schijf moet ook meegenomen worden.
Wat zouden hiervan volgens jullie de voordelen/nadelen zijn? En zouden jullie dat aanraden boven een andere oplossing of wat dan ook? Het is namelijk nu nog 50 GB maar dat gaat zeker naar 75 GB en meer.
Want ik vind van tapestreamer dat het zo langzaam is en dat je het systeem moet uitzetten om de boel te restoren of wat dan ook.
Met het systeem wat ik voor stel is het nadeel dat je het niet kan meenemen.
Wat zouden hiervan volgens jullie de voordelen/nadelen zijn? En zouden jullie dat aanraden boven een andere oplossing of wat dan ook? Het is namelijk nu nog 50 GB maar dat gaat zeker naar 75 GB en meer.
Want ik vind van tapestreamer dat het zo langzaam is en dat je het systeem moet uitzetten om de boel te restoren of wat dan ook.
Met het systeem wat ik voor stel is het nadeel dat je het niet kan meenemen.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!