hete processor

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Yinx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-04-2023
ik heb een p4 1.8 die de hele tijd op 80 graden zit beetje te warm als je het mij vraagt hij gaat dan ook uit na een tijdje er zit een aardige koeler op een coolermaster aero lite die tot en met 3.2 aan kan waarom blijft die cpu dan zo warm???

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:05
teveel koelpasta ...
of slecht contact tussen processor en koeler

of je sensor is brak maar dat lijkt me stug.... ik denk dat hij nog wel wat warmer is dan 80 graden ;)

[ Voor 45% gewijzigd door NomadTitan op 09-02-2004 22:22 ]

Verwijderd

Misschien draait de cooler niet hard genoeg meer of is hij vies met stof... Ik zou toch eens een andere proberen of goed schoonmaken. Is wel erg warm hoor! 80 graden! :/

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

zou je de volgende keer wat leestekens willen gebruiken?? dat maakt je verhaal een stuk beter leesbaar.

misschien zit je koeler niet helemaal goed op de core, of heb je teveel of te weinig koelpasta gebruikt..

Hier staat tekst

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Of je koelblok zit verkeerd bevestigd en maakt "geen" contact met je processor, of je sensor is gewoon stuk, en eigenlijk is ie veel koeler. Als je gewoon met je hand je koelblok aanraakt, hoe voelt ie dan aan?

Koud, het koelblok maakt geen contact me processor.
lauw, koelblok maakt goed contact en koelt de processor, waarschijnlijk is je sensor van streek
Heel heet, je processor wordt te heet, heb je in de bios alles goed ingesteld?

Succes

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:05
ik denk dat hij beter kan uitgaan van teveel koelpasta of slecht contact core-->proc

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is eerder de vraag voor Die-Hard Overclocking & Cooling. Maar aangezien je deze vraag al hier stelt, heb ik sterk het idee dat je geeneens vooronderzoek hebt gedaan eer je dit topic opende .. Je had in de FAQ van dit subforum kunnen duiken voor een antwoord: PMG FAQ » "Hoe warm mag mijn CPU worden?" B)

Voortaan wel doen dus! Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.