van school naar thuisrouter, naar msn

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-10-2025

Furinax

It'll only hurt until you die

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om mijn router een forward te laten geven naar de msn servers, vanaf een adres dat niet binnen een intern netwerk valt? Alle poorten op mijn school staan dicht op poort 80 na.

Ik heb een Draytek Vigor 2200E staan en wil vanuit school, via mijn router op msn in kunnen loggen zonder 1 dat van mijn pc's aan hoeft te staan.
Heb zelf al poort 80 naar 1863 doorgelust, maar dat werkt toch niet zo denderend helaas.

Als het kan, is dit dan ook op 1 of andere manier te beveiligen met gebruikersnaam/wachtwoord (soort sock5)?

[ Voor 9% gewijzigd door Furinax op 09-02-2004 22:12 ]

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
hmz, lijkt me niet echt de bedoeling maar je zou het verkeer kunnen tunnelen over poort 80!

[ Voor 26% gewijzigd door avon op 09-02-2004 22:14 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:21
Volgens mij gaat dat niet werken. Zowieso omdat je school de verbinding naar buiten (waarschijnlijk niet voor niets...) geblokkeerd heeft voor msn. Het zou evt alleen kunnen werken als je met een programma je hele pc overneemt met een programma als VNC.

Whoop!

Verwijderd

webbased MSN geen oplossing?

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-10-2025

Furinax

It'll only hurt until you die

Topicstarter
al die webbased msnsites werkt slecht of niet. De systeembeheerder is ook zo aardig geweest om het woord Chat te blokkeren.
De enige werkende webbased msn http://www.messenger-online.net wordt geblocked op het moment dat je een chatvenster opent. Verder heeft deze webbased msn nog geen mailcheck functie.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-02 15:12

Swerfer

Hmm...

Terminal services aanzetten op je eigen pc. In je router port 80 forwarden naar port 3389 op het ip adres van je pc. Daarna een terminal service web console benaderen waar je ook de poort kan opgeven. (80 in dit geval) Bijvoorbeeld op www.swerfer.cistron.nl kan je de terminal services webclient downloaden en kiezen voor poort 80...

Dan kan je via je eigen pc msn'en.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit heeft niets met PNS te maken. Verder is het doorbreken van een beveiliging die door een SysAdmin is opgelegd, iets waar wij niet aan meewerken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.