Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile Pin2 Puk2 code

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo is er misschien iemand die de pin2 code weet, ik ben in het bezit van de Samsung SGH-E700.
Ik heb er al twee geprobeerd maar dat waren dus niet de goede codes. De codes waren 8 maal 0 en 45687624.
Ik heb dus nog maar een poging over voor dat ik de puk code moet aanvragen.
Wie kan mij helpen? 8)7

Greetz,

Hitronic9000

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
JA! 12345.... of niet? Lijkt me dat dat bij elke sim anders is he :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom wil je die weten? De features die vergrendeld zijn met een PIN2 code werken bij de netwerken hier volgens mij niet eens.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Je kan ze op je papieren vinden die bij je mobiel zitten of het is mogelijk dat iemand (of jezelf) er een andere code in gezet heeft (als ie simlock vrij was).

Anders zit er niets anders op om hem simlock vrij te maken (als je hem al een jaar hebt) want bij de 3de keer gaat ie echt op slot en mag je naar TMobile gaan bellen. :)

Senile! Senile Oekaki

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Volgens mij zijn die onder beheer bij T-mobile, moet je ze ff emailen ofzo...

[This is what you get when you mess with us]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
_bas_ schreef op 09 februari 2004 @ 22:05:
Je kan ze op je papieren vinden die bij je mobiel zitten of het is mogelijk dat iemand (of jezelf) er een andere code in gezet heeft (als ie simlock vrij was).

Anders zit er niets anders op om hem simlock vrij te maken (als je hem al een jaar hebt) want bij de 3de keer gaat ie echt op slot en mag je naar TMobile gaan bellen. :)
Wat heeft de PIN2 met de simlock te maken?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De PIN2 code is een code waarmee je bepaalde functies kan activeren en configureren.
Bepaalde functies hebben de mogelijkheid om een blokkade op uitgaande gesprekken te zetten na een bepaald aantal minuten.

Aangezien de Nederlandse providers willen graag dat jij meer verbel dan jou bundel is, daarom ondersteund geen enkele Nederlandse provider de PIN2 code.
De Nederlandse providers zullen de PIN2 ook niet aan jou verschaffen, laat staan de PUK2 code.

edit:
Overigens:
Ik heb ooit eens een keer gehoord dat je bij T-Mobile onder betaling van € 25,-- toch wel je PIN2 code kan verkrijgen. Gewoon even bellen dus!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

PIN2 codes kunnen aangevraagd worden tegen btaling bij mijn weten. bij bepaalde zakelijke abbonnementen van KPN krijg je hem standaard verstrekt bij het afsluiten van het abbonnement
Pagina: 1