Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke kast??

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 13:21
Hallo

ik ben al een tijdje opzoek naar een goede stille computer kast met aan de zijkant een window.
nou is er wel heel veel aanbod en ik vroeg me af of jullie mij misschien een paar goede tips konden geven.

hij mag eigelijk niet duurder zijn dan 100 euro.......

nou alvast bedankt he!

en nou niet beginnen te zeuren van zoek zelf maar ff want dat heb ik al gedaan maar ik kan zelf niet echt een geschikte vinden en daarom vraag ik het hier om ervaren antwoorden te krijgen.

Verwijderd

coolermaster centurion2 en dan een window er bij kopen...

kom je ongeveer op 80 euro

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Als je het echt super El Cheapo wil doen:
De Xenon @ gistron.com bij diversen.
Ziet er niet heel slecht uit, zit een windowtje in en kost maar een paar euro...

Maar een beetje tweaker/casemodder maakt er natuurlijk zelf een windowtje in... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Vermicellisoep op 09-02-2004 22:00 ]

Nooooh! Stahp!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:19

iambig

* z.o.z *

Bij die coolermaster komt nog wel een voeding bij dan he.... zit je niet meer onder de 100 eurotjes...

NEE: dit is geen signature...

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Tsja, dit is een keus die je eigenlijk alleen zelf kunt maken, ieders smaak is weer anders. Het best kun je zelf winkels langs gaan om te kijken wat je mooi vindt, en zo een keus te maken. Ook is het raadzaam om reviews te lezen, van de meeste cases zijn er wel een paar te vinden. Verder moet je eisen stellen: materiaal, kleur, deurtje, dat soort dingen, met een topic als dit kan niemand iets want iedereen gaat zijn eigen voorkeur uitspreken :)

Verder: welkop op GoT. Voordat je een bericht plaats, is het raadzaam om de FAQ en de policy van GoT en elk subforum te lezen, zodat je weet wat wel en niet de bedoeling is.

Veel plezier en succes :)

en zo is het voorspeld!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
iambig schreef op 09 februari 2004 @ 21:58:
Bij die coolermaster komt nog wel een voeding bij dan he.... zit je niet meer onder de 100 eurotjes...
Ik kan me goed voorstellen, dat deze man nu al een pc heeft ,en alleen een stillere kast wil.....

Dan kan hij toch net zo goed zijn voeding even overzetten?

Waar je misschien op doelt is dat zijn voeding misschien niet zo stil is ......(maar dat stond er niet ;) )

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11 18:06

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb zelf pas een Antec Super Lanboy gekocht... Standaard (uiteraard) zonder voeding, kwam zelf wel iets boven de EUR 100, maar ik nam dan ook een lekkere kitsch Q-tec Dual Fan Gold 400W PSU erin.... Maar ben wel te spreken over de kast (al is mijn nieuwe videokaart al bijna zwaarder, waar neem ik dan zo'n lichte kast voor).....

Maar de Lanboy (tja, beetje sissy naam) is met zijn 120mm fans wel lekker stil.....

[ Voor 13% gewijzigd door Stormtrooper op 09-02-2004 22:16 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Die chieftecs zijn wel goed. Ook wel qua geluidwering. Ze hebben vrij dikke wanden, vooral het zijpaneel. Heb zelf een Chenbro GamingBomb Silver, bevalt wel goed, maar is niet echt geluidwerend, maar wel goedkoop!! 50 euro ongeveer zonder voeding. Die chieftecs zijn ongeveer 100 incl voeding.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Verwijderd

Vermicellisoep schreef op 09 februari 2004 @ 21:58:
Als je het echt super El Cheapo wil doen:
De Xenon @ gistron.com bij diversen.
Ziet er niet heel slecht uit, zit een windowtje in en kost maar een paar euro...

Maar een beetje tweaker/casemodder maakt er natuurlijk zelf een windowtje in... ;)
Ik heb die Sweex kast en raad hem je af. Het is echt bagger kwaliteit ;) (erg dun etc) dus zou voor een chieftecje gaan (miditower) denk dat je dan tegen de 100euro aanloopt ;) . En dan voelt stukken beter aan!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:19

iambig

* z.o.z *

Blasterxp schreef op 09 februari 2004 @ 22:02:
[...]
Ik kan me goed voorstellen, dat deze man nu al een pc heeft ,en alleen een stillere kast wil.....

Dan kan hij toch net zo goed zijn voeding even overzetten?

Waar je misschien op doelt is dat zijn voeding misschien niet zo stil is ......(maar dat stond er niet ;) )
Mja, staat open voor interpetatie he, maar ik wou hem simpel op het feit wijzen dat hij er rekening mee moet houden.
Aangezien uit de startpost twijfel en/of onervarenheid blijkt. ;)

ontopic:

Maar ik zou zeggen, is inderdaad kwestie van smaak, loop Tweakers pricewatch er eens op na.
Daar gaat een beetje tijd in zitten maar dat mag ook om een weloverwogen keus te maken.

NEE: dit is geen signature...

• Harmen1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 13:31
Ik vraag me af wat je hier nou verwacht....

Geef eens wat meer informatie / eisen die je aan je nieuwe kast stelt:

- Wel of geen voeding / welk wattage
- Hoeveel 3,5 en 5,25" bays intern / extern
- Moet het raampje er meteen inzitten of wil je het er zelf inbouwen

If you don't succeed at first, redefine succes.

• NEOeo
Harmen1975 schreef op 09 februari 2004 @ 22:16:
Ik vraag me af wat je hier nou verwacht....

Geef eens wat meer informatie / eisen die je aan je nieuwe kast stelt:

- Wel of geen voeding / welk wattage
- Hoeveel 3,5 en 5,25" bays intern / extern
- Moet het raampje er meteen inzitten of wil je het er zelf inbouwen
ik heb zelf wel een voeding dus die hoeft er niet bij.

minimaal 3 interne 3,5 en 1 extern.. en minimaal 3 5,25 extern.

en het liefst heb ik wel dat er al een raampje in zit.

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11 16:32
Antec PlusView 1000AMG:

Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/PLUSVIEW1000AMG1.jpg

Deze kast kost 80 euro zonder voeding. Het is een hele mooie robuuste kast met veel plek voor van alles en nogwat. Zie sig voor meer plaatjes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 21:56:
coolermaster centurion2 en dan een window er bij kopen...

kom je ongeveer op 80 euro
TS vraagt om een stille kast, daar vallen rammel-de-gammel kasten niet onder...

offtopic:
Coca-Cola vervaardigd haar blikjes uit beter materiaal

• NEOeo
dat is een hele mooie kast alleen die vind ik eigelijk wat te groot het moet wel een beetje een midi-tower formaat kastje zijn: niet te groot niet te klein en vooral niet te lawaaierig.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit is premod en eigenlijk meer iets voor Overige Hardware maar je topicstart is dermate slecht dat ik het topic op slot doe.
Topicstarter, ga gewoon wat reviews bekijken en bekijk de Pricewatch... Dan kom je er wel.
Het gaat er uiteindelijk om wat JIJ mooi vind.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.