Scarlet stelletje oplichters

Pagina: 1
Acties:

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:52
Zo, tijd om mijn harde titel te verklaren.

Ik werd 10 minuten geleden gebeld en een computerstem zei "Uw spaarstand van Scarlet is gedeactiveerd, druk op "1" om hem te activeren". Terwijl ik NOOIT met Scarlet gebeld heb en nooit op hun site geweest ben. Helaas is hun nummer om 21uur gesloten. Dus morgen even bellen. Ik heb trouwens die "1" niet aangeraakt.

Heb wel (toevallig?) vandaag om half 6 tele2 aangevraagd. Jat Scarlet klanten weg van anders Preselect aanbieders? Hoe komen ze aan mijn nummer? Ik ben erg benieuwd (als iemand het me al kan vertellen).

Ik vind dit erg agressief, stel je bent een beetje onnozel en je drukt op de "1" dan zit je opeens aan Scarlet vast.

Ik ga morgen bellen en mijn verhaal vervolgen. Ben erg benieuwd of meer mensen dit hebben gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 09-02-2004 21:37 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm.. als dat echt zo is moet je het eigenlijk melden bij de Opta. Kan me niet voorstellen dat dit volgens de regels is.

PS. http://www.bel1601.nl/ :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je telefoonnummer staat gewoon in het telefoonboek. 8-)
En anders zijn er voldoende manieren om eraan te komen.

Misschien heeft een collega/familielid/vriend/kennis je nummer wel doorgegeven.
Er zal best wel een verklaring voor zijn. :)

Senile! Senile Oekaki

• jongetje
Lijkt me sterk dat iemand mijn nummer gaat lopen doorgeven.

Wel toevallig dat als ik me bij tele2 aanemld dat ik 4 uur later Scarlet aan de lijn heb...

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Nee, je werd verteld dat je 'spaarstand' (CPS service) gedeactiveerd werd.
Wat dan wel kan kloppen, omdat Tele2 op die lijn gezet werd.

Dus met een beetje logisch nadenken, zou ik zeggen dat je al een tijdje gebruik hebt gemaakt van 'Scarlet spaarstand'.

offtopic:
Meer informatie over Scarlet Spaarstand: hier en zoek op 'Spaarstand'. :)
Tof. Bedankt voor je nuttige bijdrage. :/

[ Voor 52% gewijzigd door r0b op 10-02-2004 17:30 ]

• jongetje
Het probleem lijkt opgelost.

Ik heb Scarlet gebeld en het schijnt dat de vorige eigenaar van mijn telefoonnummer (meer dan 2 jaar geleden :z ) Scarlet heeft gebruikt. Ik heb gewoon altijd via KPN gebeld maar ze hebben me daar nu uit hun systeem verwijderd voor zover het nr. er nog in voorkwam.

Nog positief puntje over Scarlet: Super goede support, werd meteen geholpen (op het 0800 nr.) en werd even nagevraagd en duidelijke verklaring van het probleem gegeven.
Pagina: 1