Toon posts:

Domein registeren? waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help!

't klinkt een beetje als een suffe vraag, maaree:

Ik zie door de bomen het bos niet meer... Ik ben op zoek naar een plek waar ik mijn .nl of .net domein kan registeren. Ik wil geen gezeik met helpdesken etc, maar gewoon een website met een of ander controlpanel om shit te wijzigen.. Ook heb ik al een machine aan het internet voor web en mail, ik heb dus alleen het domein nodig..

Bij wie kan ik terecht?? Goede ervaringen??

Verwijderd

wrong answer...

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 21:42 ]

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

tomic

Smexylittlebabe!

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 21:30:
Help!

't klinkt een beetje als een suffe vraag, maaree:

Ik zie door de bomen het bos niet meer... Ik ben op zoek naar een plek waar ik mijn .nl of .net domein kan registeren. Ik wil geen gezeik met helpdesken etc, maar gewoon een website met een of ander controlpanel om shit te wijzigen.. Ook heb ik al een machine aan het internet voor web en mail, ik heb dus alleen het domein nodig..

Bij wie kan ik terecht?? Goede ervaringen??
Een domein verwijst naar een server. Zoek even naar een bedrijf waarbij je zelf de server ip's kan invullen. Op die manier heb je zelf de totale controle over het domein.

Toch maar een weblog?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:52
http://www.sidn.nl/sidn/f...s_Categorie_I/index.shtml

Dit zijn ALLE bedrijven in nederland die een domein voor je kunnen registreren. Kijk en vergelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door jongetje op 09-02-2004 21:57 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:51
http://www.123cheapdomains.com/

Daar heb ik mijn .net vandaan. Kost me 15$ per jaar, nog nooit last mee gehad...

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

www.joker.com

alleen com/net/org, en dat voor 12 euro/jaar... Werkt prima hier... Draaien ook DNSje voor je...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1