Toon posts:

Laptop loopt vast met geel scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba SP6000 en hij draait aleen jaar ( tweede hands geen garantie).
De laatste tijd krijg ik steeds een vaag probleem. Het beeld loop vast, geel scherm met rode en groene golvende strepen door mijn scherm. Ik kan alleen computer uitdrukken hij reageert nergens op, harde schijf lamp brandt nog welOnder linux en windows hetzelfde.
Nu denk ik zelf dat het qua temperatuur niet goed zit, maar het kan ook mijn video kaart zijn (zo'n standaard trident ding).
Iemand enig idee hoe ik kan testen wat er fout is of zo configureren dat het probleem over is?

• Monkeybrains
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
Ik heb net een SP 6000 van Toshiba opgestuurd ter reparatie met identiek dezelfde problemen, en daar zijn ze het moederbord van aan het vervangen momenteel. Gelukkig nog garantie, anders is dat een dure grap.

[ Voor 9% gewijzigd door Monkeybrains op 09-02-2004 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tevens heb ik net ontdekt dat als ik em op til dat ie dan op een rood of blauw scherm vliegt en dan vastloopt. Dus video kaart?

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 20:42 ]

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
geen garantie meer? dus is het verlopen? Anders kun je hem zelf aanmelden bij Toshiba !

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em tweede hands gekocht van een vriend van mij op school. Maar ik zal wel even kijken op de site van Toshiba, heb gezien dat je je kan aanmelden ja

Verwijderd

Topicstarter
Heb een paar tikken verkocht en koeler begon weer te draaien! Haha techniek.. 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 21:44 ]

Pagina: 1