HP psc2175 usb wil niet geïnstalleerd worden

Pagina: 1
Acties:

• Vercetti
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-06-2025
OKej, het zit zo, ik heb onlangs een HP psc 2175 printer gekocht, en geprobeerd aan te sluiten. ALLES volgens het boekje gedaan, dus eerst software, en dan de kabel aansluiten enzo. tijdens de laatste stap van de installatie procedure moet je de printer aansluiten, en de pc zegt dat er neiuwe hardware is gevonden(XP), en geeft de printernaam, maar vervolgens zegt ie dat de installatie mislukt is omdat ie de printer niet kan vinden. Echt fucking vreemd. Heb alles geprobeerd, dus eerst printer aansluiten, de driver gedownload van hp.com enzo, nieuwe kabel gekocht, voor het geval het daar aan lag. PC is zelf ook van hp, een nieuwe enzo, dus de pc is niet te sloom ofzo. Ook al helemaal geupdated via microsoft update. Snap er nix van dat ie neit werkt. Weten jullie misschien nog iets, want wordt een beetje gek hierzo...... 8)7

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:11

Strikie

Athletics

Tsja das lastig, probeer het nog eens andersom dan.

En kijk even op de website van hp of er geen updated driver is.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Vercetti
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-06-2025
ik heb de nieuwste driver gedownloaded. Ik heb het nu ook wel vaak genoeg geprobeerd, ongeveer 8 keer ofzo, en wordt er een beetje moe van....

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:11

Strikie

Athletics

Frank_is_gek schreef op 09 februari 2004 @ 20:38:
ik heb de nieuwste driver gedownloaded. Ik heb het nu ook wel vaak genoeg geprobeerd, ongeveer 8 keer ofzo, en wordt er een beetje moe van....
Probeer alles een te uninstallen, ook via start/zoeken (zorg dat verborgen mappen/bestanden worden weergegeven) alles van HP te verwijderen.
.
Ook in je register start/uitvoeren/ regedit.

Probeer het dan eens opnieuw.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race