Toon posts:

packard bell notebook dood ! rma kosten

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn notebook is dood, echt dood, dat al na 13 maanden :)

Ik weet al dat het ophalen van mijn notebook mij 120 euro gaat kosten, maar heeft iemand ook ervaring wat zo'n reparatie gaat kosten, heb het vermoeden dat de onboard videokaart dood is of het moederbord, omdat hij steeds al daarvoor vage medelingen had, waarvan video het meest voorkwam !

hoop dat iemand ervaring heeft met de kosten ??

Verwijderd

Topicstarter
dat :) moet zijn :(

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als dit daadwerkelijk 13 maanden is mag je een redelijke korting op de reparatiekosten verwachten. Dit moet je uitvechten met degene waar je de laptop hebt aangeschaft. Je hoeft dus niet op te draaien voor de volledige kosten, maar de winkel moet ook een deel betalen. Zie ook hier.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tip: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif. Dit is de edit knop :) Hiermee kun je je post edditten :)

[ Voor 15% gewijzigd door Atlas op 09-02-2004 20:33 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Aanvechten , nou dat wordt weer een drama, maar ga het zekers wel doen denk ik !, daarom wacht ik nog om mijn packard bell op te sturen na de fabrikant !, wil inderdaad eerst met de winkel praten over dit probleem., maar weet iemand wat de kosten zullen zijn van een notebook moederbord met alles erop geintegreerd !!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 07:05

boesOne

meuh

Buiten garantie laten maken bij PB is niet goedkoop..
Behalve die 120 ophalen + diagnose, komt er arbeidsloon bij en de kosten van een mobo.. Komt al snel tegen de 400 pleuro's vrees ik..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
(jarig!)
En dan vrees ik voor de kwaliteit van die reperatie :X

Ik zou echt goed overwegen of het wel de moeite waard is en anders een laptop te kopen waar de garantie + service stukken beter is..

Wil niet flamen maar packard bell vind ik op dit gebied echt verschrikkelijk waardeloos.

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
shit dus dan ben ik 500 euro lichter , damned . dat is toch wel een nadeel bij zo'n notebook , kan dat zelf niet repareren, lukt me wel met een desktop..

woensdag maar even naar de winkel waar ik hem gekocht heb !!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 15:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

13maanden oud? dan zit je (imho) nog steeds in de wetelijk verplichte garantietermijn van 2 jaar..

blup

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-03 12:06
Heb je iets verkeerds gedaan met/op die laptop? is het een fabrieksfout?

Het stukje dat hier staat http://www.trosradar.nl/?url=PHP/qcl2/qna/0/13 wat al
eerder gepost is geldt ook in jouw geval. Een laptop hoort niet binnen 13 maanden kapot te gaan.

Dus wat je kunt doen is garantie claimen bij de winkel waar je de laptop gekocht hebt en als zij niet meewerken schakel je de consumentenbond in. Er zullen vast vergelijkbare voorvallen geweest zijn.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gezien radar, denk dat ik morgen even de consumentenbond bel, wat mijn rechten zijn.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 07:05

boesOne

meuh

Je kan ook ff bellen en ze aanspreken op redelijkheid.. lappie moet wel meer dan 13 maanden mee.. Weet PB ook wel.
Of je stuurt een briefje met een voorstel : 50/50 deal ofzo..
Ik neem aan dat ze bij PB wel vaker zulke zaken tegenkomen en er wel een soort van regeling voor hebben..
Vang je bot kan je altijd nog hardere maatregelen nemen..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is waar, harde maatregelen voor harde duiten :) , zal ze woensdagmorgen wel bellen ! dan ben ik de hele dag vrij. ga ik eerst naar de shop !! gaik eerst iets via die winkel regelen qua kosten, en daarna ook nog even via packard bell, wie weet doen ze beide wel 50 - 50% . maar mijn pa denkt dat het wel weer op niets uitdraait ! zon snotneus zoals ik sturen ze toch meteen weer weg, maar zal het wel hard spelen. bedankt voor jullie tips en zie het al weer wat positiever in , nu maar hopen dat het positief uitvalt voor mij !! notebook was 1349 euro !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 22:09 ]

Verwijderd

nooit een 50-50 deal aanbieden als je niet zeker weet dat je geen garantie meer hebt!

want wie weet kun je ze uiteindelijk wel op de knietjes krijgen, maar een gedaan aanbod terugnemen gaat niet makkelijk zijn.

eerst uitzoeken ( www.staiksterk.nl ) of je recht hebt op die 2 jaar (denk het wel, nl)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat totaal niet over Processors, Moederborden of Geheugen, je zet er ook 0,0 technische details bij. Evt zou je de 1001 topics in SG over 'hoe krijg ik mijn gelijk' kunnen lezen of als je technisch erop in zou willen gaan is er nog altijd het Complete Systemen & Laptops subforum.

Ik begrijp volledig je frustratie, het gaat niet makkelijk zijn om je gelijk te krijgen, maar off-forum topics gaan daarbij niet helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.