Ik heb een HTML/JavaScript WYSIWYG html editor gedownload en ben bezig die aan te passen voor m'n eigen site.
Het iframe wordt in de functie Init in designmode gezet, zodat je er tekst in kunt typen.
Vervolgens wil ik een foto insert middels de functie doImage. Met IE 5.x werkt dit prima. Het plaatje wordt in de iframe geïnsert en direct getoond. IE 6 ligt echter dwars. De alert geeft de terugmelding van execCommand weer: false.
Heb op MSDN execCommand gezocht en gevonden, maar kon er geen uitgebreide informatie vinden over de insertimage optie.
Enig idee waar dit aan ligt en liever nog, hoe ik het op kan lossen?
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <script language="JavaScript"> function Init() { iView.document.designMode = 'On'; } function doImage() { var imgSrc = prompt('Enter image location', ''); if(imgSrc != null) { alert(iView.document.execCommand('insertimage', false, imgSrc)); } } </script> <iframe id="iView" style="width: 415px; height:205px"></iframe> |
Het iframe wordt in de functie Init in designmode gezet, zodat je er tekst in kunt typen.
Vervolgens wil ik een foto insert middels de functie doImage. Met IE 5.x werkt dit prima. Het plaatje wordt in de iframe geïnsert en direct getoond. IE 6 ligt echter dwars. De alert geeft de terugmelding van execCommand weer: false.
Heb op MSDN execCommand gezocht en gevonden, maar kon er geen uitgebreide informatie vinden over de insertimage optie.
Enig idee waar dit aan ligt en liever nog, hoe ik het op kan lossen?
[ Voor 8% gewijzigd door Hoppie op 09-02-2004 20:11 ]