Na een 12" TFT touchscreen te hebben mogen ontvangen via Inkoopacties.net was ik op het idee gekomen om deze maar in de zijkant van mijn oude PackardBell kast te bouwen.

De kast eerst helemaal gestript
(kon niet wachten dus had gelijk me tft aangesloten:
Werkt best wel leuk dat touchscreen stuff
Daarna windowtje eruit gedremeld
niet helemaal recht maar ach he komt tog een sierrandje omheen
(geen pic van sorry alleen onderstaand)
Daarna alle delen zwart gespoten (k vond dat wit grijze een beetje saai worden)

Zijplaat met screenhole voor me TFT

Front van de kast

Top van de kast

Het uiteindelijke resultaat tot nu toe ( k moet het nog allemaal een beetje bijwerken maar kon niet wachten met inelkaarzetten):P
Het is de bedoeling er een mediamachine van te maken waar al me muziek films enz. op komt te staan.
Ik zal binnekort wat pics van de tft in actie posten..
UPDATEJE
Hier wat pics van de TFT ze zijn geresized dus ze zien er wat brak uit maar het gaat om het idee, k zal morgen ff een filmpie posten.

UPDATEJE 2
Ff een mooier knopje opgezet en een blauw ledje maar dat ledje zit niet helemaal lkkr dus dat wordt weer een ander plaatje spuiten en bewerken maar ag he je mod of je mod niet

Tot zover miijn eerste grotere casemod k ben benieuwd wat jullie er van vinden en advies/tips zijn altijd welkom.
De kast eerst helemaal gestript
(kon niet wachten dus had gelijk me tft aangesloten:
Werkt best wel leuk dat touchscreen stuff
Daarna windowtje eruit gedremeld
niet helemaal recht maar ach he komt tog een sierrandje omheen
(geen pic van sorry alleen onderstaand)
Daarna alle delen zwart gespoten (k vond dat wit grijze een beetje saai worden)
Zijplaat met screenhole voor me TFT
Front van de kast
Top van de kast
Het uiteindelijke resultaat tot nu toe ( k moet het nog allemaal een beetje bijwerken maar kon niet wachten met inelkaarzetten):P
Het is de bedoeling er een mediamachine van te maken waar al me muziek films enz. op komt te staan.
Ik zal binnekort wat pics van de tft in actie posten..
UPDATEJE
Hier wat pics van de TFT ze zijn geresized dus ze zien er wat brak uit maar het gaat om het idee, k zal morgen ff een filmpie posten.
UPDATEJE 2
Ff een mooier knopje opgezet en een blauw ledje maar dat ledje zit niet helemaal lkkr dus dat wordt weer een ander plaatje spuiten en bewerken maar ag he je mod of je mod niet
Tot zover miijn eerste grotere casemod k ben benieuwd wat jullie er van vinden en advies/tips zijn altijd welkom.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 19:36 . Reden: Update ]