Ik heb de ATI Tray Tool net zelf uitgeprobeerd ik kreeg in 1 keer vreselijke strepen en texture corruption toen ik het programma aan had laten staan zonder een instelling te veranderen ( lijkt net GTA3 zonder xp update) alleen erger.
Nadat ik me pc opnieuw had opgestart nog steeds hetzelfde, de driver 4.1 van ati eraf gehaald en de nieuwste omega driver geinstalleerd geen enkel probleem.
Nu merk ik met Halo (alleen dit spel nog maar getest) dat mijn fps zonder dat ik een instelling verander verschrikkelijk omhoog gaat van 19 fps naar dik 30/40 fps heeft iemand dit probleem ook ( demo versie halo ).
Het vreemde is dat ik het programma wel heb draaien maar niks veranderd heb.
Heeft iemand de 1.4 pixel shader al getest met andere games inplaats van die ellendige PS 2.0/2.1
Ervaringen met dit programma zou ik zeer graag te weten willen komen omdat die PS2.1 veelste zwaar draait voor deze 9800se waardoor deze kaart verschrikkelijk slechte fps haalt.
Mijn systeem
ATI Radeon 9800SE 128 mb ( standaard )
AMD Athlon XP 2800@3200 (512)
512 DDR 333 geheugen.
200 Gigabyte hardeschijf Maxtor 7200 RPM
MSI KT6 Delta moederbord.
Nadat ik me pc opnieuw had opgestart nog steeds hetzelfde, de driver 4.1 van ati eraf gehaald en de nieuwste omega driver geinstalleerd geen enkel probleem.
Nu merk ik met Halo (alleen dit spel nog maar getest) dat mijn fps zonder dat ik een instelling verander verschrikkelijk omhoog gaat van 19 fps naar dik 30/40 fps heeft iemand dit probleem ook ( demo versie halo ).
Het vreemde is dat ik het programma wel heb draaien maar niks veranderd heb.
Heeft iemand de 1.4 pixel shader al getest met andere games inplaats van die ellendige PS 2.0/2.1
Ervaringen met dit programma zou ik zeer graag te weten willen komen omdat die PS2.1 veelste zwaar draait voor deze 9800se waardoor deze kaart verschrikkelijk slechte fps haalt.
Mijn systeem
ATI Radeon 9800SE 128 mb ( standaard )
AMD Athlon XP 2800@3200 (512)
512 DDR 333 geheugen.
200 Gigabyte hardeschijf Maxtor 7200 RPM
MSI KT6 Delta moederbord.