dubbel printerprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Kheb bij m'n vriendin een probleem met meerdere printers.
- Epson Styles Color 260
- HP Deskjet 690C

Als ik een printopdracht geef bij de HP print hij de pagina helemaal verkeerd uit. Hij print onscherpe rare letters (zelfs smileys) op de top van de pagina. En bij de Epson Styles zelfs helemala niets (terwijl de printkop zelf wel beweegt). Misschien ligt het dus aan een communicatie fout tussen de printer en pc (windows XP) of het omzetten van de informatie. Is iemand bekend met dit probleem, of weet iemand wat ik hier aan kan doen..?

alvast bedankt

impreson.com

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

heb je al gepropbeerd de printers te verwijderen in configuratiescherm -> printers en faxapparaten en vervolgens weer opnieuw in te stellen.

en wat heb je zelf al geprobeerd?, het is handig om dat te vermelden maakt het voor andere een stuk makelijker.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
mjah sorry voor de weinig informatie...maar ik word hier net met het probleem voorgeschoteld ;) en kwil wel ff een goeie indruk maken op die ouders natuurlijk :P . Maar goed dingen die ik al heb gedaan. (nog neit echt veel)\

kheb net de kabel vervangen voor een andere, maar daar lijkt het probleem niet te liggen, aangezien er nog steeds hetzelfde probleem is.

Het verwijderen van de printers lukt niet echt (er stonden er drie..dus dat klopte al niet helemaal) Nu staat er dat xp bezig is met het verwijderen van de printer..maar daar istie al een tijdje mee bezig..

Nu begint ie onder het typen opeens spontaan te printen :/... hij print nu wel de goede letters af... iig de opdracht die ik hem op heb gegeven, alleen kleur nog niet.

Najah ik zoek wel zelf even verder, ik heb trouwens even gezocht naar de XP drivers voor de HP Deskjet 690C, maar die waren nergens te vinden... dus als iemand weet waar ik die vandaan kan halen, bedankt..

impreson.com

Verwijderd

De drivers zijn gewoon te vinden op www.hp.com. Daar even zoeken op deskjet 690c.

Waarschijnlijk lost dit een deel van je problemen op.
Heb je al geprobeerd om je cartridges schoon te maken en uit te lijnen?

Verwijderd

smilies @ hp deskjet betekend meestal of een slechte printerkabel (check vooral of ie goed vastzit) of de printerpoort staat verkeerd ingesteld.
XP heeft de drivers voor de hp trouwens al ingebakken.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Erazzzer

Fear me, I'm German!

XP heeft de drivers wel ingebakken, maar vaak zijn dit toch driverfouten. Gewoon fff nieuwe driver downen en nog een keer kijken
Pagina: 1