Toon posts:

ZoneAlarm vind een code, is het van windows? [XP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen..

Ik weet niet of het ernstig is.. maar ik heb sinds kort een bericht van ZoneAlarm.. ik wil weten of het van Windows zelf afkomt of dat er (mss) een ander programma de oorzaak is..

Afbeeldingslocatie: Http://home.deds.nl/~soerie/bg-soer4.JPG

NB. ik denk dat het WinAmp is, want als ik nee druk dan gaat mn WA Mainwindow netjes weg, maar muziek+playlist blijven.. maar is het mss toch windows weet iemand welke code dit is? en als van winamp is.. wat wil het? als ik ja druk dan gebeurt er nix (wat ik kan zien dan)

als ik trouwens nee druk komt er ook nog een vraag over een server (in ht blauw een popup)

[ Voor 1% gewijzigd door elevator op 09-02-2004 19:26 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:01:
Hey mensen..

Ik weet niet of het ernstig is.. maar ik heb sinds kort een bericht van ZoneAlarm.. ik wil weten of het van Windows zelf afkomt of dat er (mss) een ander programma de oorzaak is..

[afbeelding]

NB. ik denk dat het WinAmp is, want als ik nee druk dan gaat mn WA Mainwindow netjes weg, maar muziek+playlist blijven.. maar is het mss toch windows weet iemand welke code dit is? en als van winamp is.. wat wil het? als ik ja druk dan gebeurt er nix (wat ik kan zien dan)

als ik trouwens nee druk komt er ook nog een vraag over een server (in ht blauw een popup)
offtopic:
Kweet geen antwoord op je vraag, maar ik zou heeeeel graag die wallpaper willen hebben

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Wat maakt het uit?
Hij maakt contact met een lokaal IP: 192.168.1.1

Who is John Galt?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik lees net op Google dat poort 1900 net als 5000 met UPnP te maken heeft. Kortom niks ernstigs als dat juist is.

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
das wel zo (zeker router in netwerk) maar daarna gaat het toch door de router de wijde wereld in .

_3v3rt

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Als je bang bent voor spyware, dan zou ik alles ff afsluiten, Ad-aware (www.lavasoft.de), installeren & draaien en daarna gewoon maar toestaan als tie nog zo'n berichtje geeft.

Waneer je zo'n berichtje krijgt wanneer je zelf iets opstart, is het meestal wel OK. :)

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 12:52

SpamLame

niks

Weet niet, maar een kleinere printscreen vern**kt de layout niet zo.

Port 1900 kan zijn
MSN
Messenger Service
svchost.exe
ssdp

en nog zal van mogelijkheden aldus google

Verwijderd

Heb het eens nagevraagd bij iemand van ZoneLabs..
ZA thinks that "object xxx" is a program. I recall seeing a thread somewhere about this. Tell the user to say "no" to the prompt.

I'll see if I can find better information on this.
Edit:

ZoneAlarm Draadje

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 19:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ai mensen thanks.. ik denk wel dat ik weet wat het is..:) kheb er niet echt problemen mee duss... moest alleen weten of iemand de source mss kende als een gevaarlijk iets.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:49:
ik denk wel dat ik weet wat het is..:)
En dat ga je vast met ons delen :? :P
Pagina: 1