[XP] QuickLaunch vraagje

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik heb een aantal MP3-albums op mijn harddisk staan, welke ik toegankelijk wil maken via de taskbar. Je kunt een Toolbar toevoegen voor een bepaalde directory, in mijn geval dus een directory vol met M3U-playlists. Als je dan daar op klikt opent de lijst, zie screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~julesvdz/pictures/mp3menu-small.jpg Klik voor 1:1 weergave.

Maar zoals je ziet moet ik nu scrollen in de lijst om de rest van de playlists weer te geven. Wat ik wil is dat er meerdere kolommen op mijn scherm komen, zodat ik dus niet hoef te scrollen B) Is dat mogelijk, en hoe? In Explorer de View instellen op List scheelt niks, dat heb ik al geprobeerd, verder zou ik niet weten hoe ik het kan fixen - als het al mogelijk is.

Uw hulp graag, dus !

[ Voor 3% gewijzigd door TheLunatic op 09-02-2004 18:52 ]

Mother, will they like this song?

• WildernessChild
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

Kan TweakUI dat niet? Voor het Startmenu kan het wel; ik hoop voor je dat dan die andere dingen ook mee gaan, maar ik denk het wel :)

Is anders ook wel een registry hack voor... *googlet*...

Hoeft niet eens via registry... zit gewoon in de GUI... Rechts-klik op taakbalk -> Eigenschappen -> Menu Start -> Klassiek menu Start (blijkbaar wel een vereiste, maar die nieuwe is sowieso irritant) -> Geavanceerd (denk dat het zo heet) -> Door Programma's schuiven (of zoiets... ik zit nu te vertalen he :))

Als je wel het nieuwe Startmenu gebruikt kun je ook nog de registry hack proberen die hier te vinden is.

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

Verwijderd

offtopic:
Hoeft niet, als je goed kijkt zie je dat hij de Engelse versie van XP heeft :)

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Het werkt niet, dit is ook juist precies voor verkeerdom. Ik wil niet scrollen, terwijl dat nu wel moet.

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Mochten jullie het nog willen weten, ik heb het zo opgelost :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~julesvdz/pictures/menu.png Klik voor 1:1 weergave.

Eigenlijk geen oplossing, maar meer een work-around.

[ Voor 12% gewijzigd door TheLunatic op 22-02-2004 14:53 ]

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Wel een goeie ;) :+

[ Voor 3% gewijzigd door dxta op 22-02-2004 14:55 ]

Omelette du fromage!

Pagina: 1