Toon posts:

verschillen radeon 9800pro 128mb

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is het verschil tussen de 9800pro 128MB van hercules en die van club3d ik zit tussen deze twee te twijfelen en ik merk toch prijsverschil dus wat zijn de verschillen tussen deze kaarten

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27

PD2JK

ouwe meuk is leuk

ooit van interpuntie gehoord want dit is natuurlijk weer niet te lezen zonder het eerst te ontcijferen maar als jij het verschil tussen die twee videokaarten wilt weten misschien moet je dan maar eerst even search aanklikken en dan intypen lees trefwoorden en kijk je bij resultaten of je je desbetreffende vraag heb kunnen beantwoorden zonder dit topic te openen

Toen waren beige computers heel gewoon.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28
Er is nauwelijks verschil... neem de goedkoopste

• Hahn
  • Laatst online: 12-08 20:23
Hercules zal een eigen koeler erop hebben zitten en levert waarschijnlijk meer/betere software. Club3D houdt het allemaal wat meer 'basic', vandaar dat die wat goedkoper is. Maar hardwarematig zullen ze weinig verschillen, dus als je niks geeft om die extra software en andere koeler is Club3D een net zo'n goede keuze als Hercules :)

[ Voor 34% gewijzigd door Hahn op 09-02-2004 19:15 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

software maakt opzich nog niet eens zo heel veel uit.. bedoel drivers haal je van ATi of van Omega.. in ieder dat boeit niet welke videokaart je hebt.. en de rest van de software zijn vaak van die dingen waarvan je denkt 'goh geinig' en vervolgens kijk je er nooit meer na.. (zo gaat het bij mij dan :P)..

verder sluit ik me eigenlijk bij December aan..

Verwijderd

Voorheen was het vaak met de Hercules kaarten zo dat die altijd iets sneller liepen dan de standaard snelheden. Weet niet of dat tegenwoordig nog gedaan wordt door Hercules?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hercules heeft toch ook van die geheugen koelblokjes erop zitten :?
en de andere niet, behalve gigabyte maar die heeft ze maar aan 1 kant voor de sier ofzo.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Hahn
  • Laatst online: 12-08 20:23
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:20:
software maakt opzich nog niet eens zo heel veel uit.. bedoel drivers haal je van ATi of van Omega.. in ieder dat boeit niet welke videokaart je hebt.. en de rest van de software zijn vaak van die dingen waarvan je denkt 'goh geinig' en vervolgens kijk je er nooit meer na.. (zo gaat het bij mij dan :P)..

verder sluit ik me eigenlijk bij December aan..
Onder software versta ik ook spellen, bij sommige videokaarten krijg je gewoon twee volledige spellen en dat kan het soms toch een stuk aantrekkelijker maken :)
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:23:
Voorheen was het vaak met de Hercules kaarten zo dat die altijd iets sneller liepen dan de standaard snelheden. Weet niet of dat tegenwoordig nog gedaan wordt door Hercules?
Kan me weinig kaarten van Hercules herinneren die erom bekend stonden dat ze sneller liepen dan kaarten van andere merken, laat staan dat ze echt noemenswaardig sneller waren :)

The devil is in the details.

Verwijderd

December schreef op 09 februari 2004 @ 19:28:
[...]
Onder software versta ik ook spellen, bij sommige videokaarten krijg je gewoon twee volledige spellen en dat kan het soms toch een stuk aantrekkelijker maken :)
ja dat klopt, maar vaak zijn die spellen toch al weer redelijk verouderd. Maar vaak zijn het ook spellen die zeg maar iedereen aan moeten spreken. Ik zelf vind die spellen meestal niks en geef dat extra geld daar liever niet aan uit. maar dat is natuurlijk persoonlijk.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Software wat bijgeleverd is, manier van koelen, misschien een stukje service bij een stukke kaart (geen ervaring mee). Dat soort kleine dingetjes.

Aan jou de keuze of het je het extra geld waard is, en dat kunnen wij niet beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.