Op een dag hadden we op scouting een afgedankte pc gekregen, deze kan leuk zijn voor op zomerkamp, films kijken etc... Scouting is nogal lomp, dus in de eigen case laten zitten was geen optie, toen hebben we hem maar in een leger/munitie kist gebouwd. Je kan er gewoon op staan
Hier gaat het om:

De volgende hardware moest erin:
-aopen boardje
-pentium 3 600mhz.
-256 mb sdram
-netwerk kaart
-S3 savage4
-modem
-4 gigh harddisk
-cd-rom
-geluidskaart
-voeding
Dat was het wel zo'n beetje, en na veel puzzelen en knutselen(ongeveer 10 uur werk) hebben we dit in elkaar gezet:

Op de bovenkant ligt een plaat multiplex waar de knopjes in zitten, en later mischien nog boxen in komen.

beetje zooitje...

Omdat de voeding niet recht op een zijwand kon, of je moet een hele steunbalk weghalen, hebben we maar gekozen voor een soort airduct van multiplex. Dit is tegelijker tijd de outtake voor de pc.

En dit is de intake van de pc... Beetje klote werk om zo'n rond gat te maken als je er niet bij kan met je decoupeerzaag...
Sorry voor de wazige pics, ik heb nog steeds geen digicam....
En ik weet dat het geen mooi ding is, maar ik had geen zin om dat ding over te verven, en ik had ook geen zin om te investeren in lichten enzo, voor iets wat niet van mij is. Maar van mij mag je je mening geven.

De volgende hardware moest erin:
-aopen boardje
-pentium 3 600mhz.
-256 mb sdram
-netwerk kaart
-S3 savage4
-modem
-4 gigh harddisk
-cd-rom
-geluidskaart
-voeding
Dat was het wel zo'n beetje, en na veel puzzelen en knutselen(ongeveer 10 uur werk) hebben we dit in elkaar gezet:

Op de bovenkant ligt een plaat multiplex waar de knopjes in zitten, en later mischien nog boxen in komen.

beetje zooitje...

Omdat de voeding niet recht op een zijwand kon, of je moet een hele steunbalk weghalen, hebben we maar gekozen voor een soort airduct van multiplex. Dit is tegelijker tijd de outtake voor de pc.

En dit is de intake van de pc... Beetje klote werk om zo'n rond gat te maken als je er niet bij kan met je decoupeerzaag...
Sorry voor de wazige pics, ik heb nog steeds geen digicam....
En ik weet dat het geen mooi ding is, maar ik had geen zin om dat ding over te verven, en ik had ook geen zin om te investeren in lichten enzo, voor iets wat niet van mij is. Maar van mij mag je je mening geven.