Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Waarom neem je niet een decoder mee. (ffdshow bijvoorbeeld, die kan de meeste codec wel aan en is weer gemakkelijk te verwijderen)
Sometimes human's are...
dat is het nadeel, ik mag niks op die pc installeren, alleen maar vanaf cdrom afspelen. Waarom weet ik ook niet, maar het is wel dom!mduijvendijk schreef op 09 februari 2004 @ 18:50:
Waarom neem je niet een decoder mee. (ffdshow bijvoorbeeld, die kan de meeste codec wel aan en is weer gemakkelijk te verwijderen)
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Ik zou t gewoon in MPG1 doen. Kwaliteit is acceptabel, en dat wordt tenminste door eigenlijk elke PC standaard al afgespeeld.
De VLC player kan je gebruiken zonder installatie --> als je de rechten hebt om ueberhaupt programma's te starten kan je dit vanaf bijv. CD doen.
Maar van binnen een PPT presentatie kom je of aan constructies zoals een macro die het start, of inderdaad toch gewoon MPG1.
Maar zonder te weten welke codecs het aan boord heeft is het verder gokken
Maar van binnen een PPT presentatie kom je of aan constructies zoals een macro die het start, of inderdaad toch gewoon MPG1.
Maar zonder te weten welke codecs het aan boord heeft is het verder gokken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1