&^*(&$%@&*(!
JAaaaaaaren heb ik er op zitten wachten. Deze week ben ik dagen bezig geweest mijn eigen FreeBSD-mailserver op te zetten met SpamAssassin. Net nu het goed werkt, krijg ik dit mailtje van Demon:
JAaaaaaaren heb ik er op zitten wachten. Deze week ben ik dagen bezig geweest mijn eigen FreeBSD-mailserver op te zetten met SpamAssassin. Net nu het goed werkt, krijg ik dit mailtje van Demon:
Wat een timing!Demon heeft hierbij het genoegen om een nieuwe gratis service te introduceren voor alle klanten die gebruikmaken van onze mailservers: U kunt voortaan een spamfilter activeren om ongevraagde commerciële e-mail (spam) te filteren.
De Demon Spam-filterdienst spoort spam berichten op en plaatst die op aparte mailmachines. Deze berichten worden door ons zeven dagen bewaard. Gedurende deze zeven dagen kunt u de spamberichten nog bekijken, daarna worden ze verwijderd.
De Demon Spam-filterdienst is gebaseerd op de technologie van Brightmail, marktleider in anti-spam oplossingen.
Deze bewezen technologie garandeert 90% vermindering van het aantal ontvangen spam-berichten, terwijl de kans dat een gewenst e-mailbericht ten onrechte wordt aangemerkt als spam, één op een miljoen is.
U kunt deze dienst zelf voor uw account(s) activeren via Demon Self
Service: <http://www.demon.nl/selfservice/>
[ Voor 5% gewijzigd door PJKs op 09-02-2004 17:06 ]
ja, graag!