Toon posts:

PC Start niet normaal op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jo,
ik probeerde vandaag 2 nieuwe coolers in m'n pc te gooien, eerst de Zalman 7000-alcu op m'n cpu, en daarna nog een northbridgecooler, maar ik kwam er al snel achter dat die niet op m'n mobo zou passen ivm bevestigingsoogjes, dus heb ik geprobeert m'n oude northbridgecooler er weer op te knallen, wat (nadat wat moeite) half lukte. (een oogje was er eerder al uitgerukt, en ik kan 't niet bevestigen aan andere oogjes zonder tiewraps die hier niet liggen, dus heb ik m'n pc horizontaal gelegd waardoor de cooler toch in plaats blijft).

en nu het superprobleem: m'n pc start niet meer op. Hij geeft zodra ik ook maar de stroomkabel erindoe de hele tijd schokken, en krijgt 'ie stroom en dan draaien de cooler heel even en flikkeren de lampjes allemaal, en dan stopt 'ie, en dan doe 'ie dat weer opnieuw.
Ik ben ten einde raad, ik heb m'n processor er al helemaal uitgehaald, maar hij doet nog steeds hetzelfde, weet iemand wat er mis is?

mijn dank zal eeuwig zijn

Verwijderd

wel pasta tussen je koelers gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
moddereters pak uw slotten maar. ik heb de voeding net vervangen en hij werkt weer :S :S :S

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 17:06 ]

Verwijderd

Is je voeding wel je van het?

offtopic:
oeps, net te laat

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 17:08 ]

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 07:51

t!mP

is inflatie gevoelig

ergens sluiting ? tjek ff of je nergens bij je mobo oid sluiting maakt.