I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Verwijderd
Mischien de kapotte erin laten zitten en een usb/firewire dvd speler erbij kopen. Waarschijnlijk gaat het anders heel duur worden.
Soms is een tweedehandsje een goed oplossing.
HP heeft (ook per series notebooks) een eigen connector. Helaas is dat niet standaard (maar dat is bij geen enkele fabrikant).
Op www.marktplaats.nl of www.tweedehandslaptop.nl (ff nog niet online zag ik) hebben ze mogelijk wel een tweedehands/refurbished dvd-rom speler.
HP heeft (ook per series notebooks) een eigen connector. Helaas is dat niet standaard (maar dat is bij geen enkele fabrikant).
Op www.marktplaats.nl of www.tweedehandslaptop.nl (ff nog niet online zag ik) hebben ze mogelijk wel een tweedehands/refurbished dvd-rom speler.
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Moet je ze nog een x bellen. Ze hebben een reseller die spare parts verkoopt aan consumenten. Als je erom vraagt geven ze je het telefoonnummer.VIsje schreef op 09 februari 2004 @ 16:50:
Een collega van me heeft een HP omnibook XT 1500 waarvan de dvd-rom kapot is gegaan. Helaas zit er geen garantie meer op.
Dus ik heb HP gebeld wat een nieuwe dvd-rom zou gaan kosten en de kosten kwamen op 430 euro voor alleen de dvd-rom!!
Dit is toch belachelijk duur. Nu is mijn vraag kan er geen andere 'normale' slimline dvd-rom in?
Bij HP wilden ze het niet vertellen
Heb dus een reseller gebeld maar daar is tie ook 430 euro.
Willen ze soms een hele productie ofzo daarmee goedmaken?
Maar zal kijken naar een externe (nog geneens aan gedacht) of een 2e hands (maar de kans is denk ik niet zo groot ervan)
Willen ze soms een hele productie ofzo daarmee goedmaken?
Maar zal kijken naar een externe (nog geneens aan gedacht) of een 2e hands (maar de kans is denk ik niet zo groot ervan)
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2